Gå til innhold

AOC Expansion Bug


Anbefalte innlegg

Har AOC konto frå før av, og eg har nettopp kjøpt expansion og 30 dagers gametime. Eg kan logga inn og alt slikt heilt fint, men om eg prøver å lage ein Khitan character så står det "You do not have the expansion, you cannot create a character of this race". Nokon andre som har problemet, eller som veit om ein løysning? Såg på funcom sine forum at andre hadde samme problem, men der hadde ingen funne ein løysning.

 

Betalte med "Click and Buy" greia, og det står payment approved. Under products på account management viser det også at eg har expansion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har AOC konto frå før av, og eg har nettopp kjøpt expansion og 30 dagers gametime. Eg kan logga inn og alt slikt heilt fint, men om eg prøver å lage ein Khitan character så står det "You do not have the expansion, you cannot create a character of this race". Nokon andre som har problemet, eller som veit om ein løysning? Såg på funcom sine forum at andre hadde samme problem, men der hadde ingen funne ein løysning.

 

Betalte med "Click and Buy" greia, og det står payment approved. Under products på account management viser det også at eg har expansion.

 

Har du aktivert accounten med CD-Key?

Lenke til kommentar

Har AOC konto frå før av, og eg har nettopp kjøpt expansion og 30 dagers gametime. Eg kan logga inn og alt slikt heilt fint, men om eg prøver å lage ein Khitan character så står det "You do not have the expansion, you cannot create a character of this race". Nokon andre som har problemet, eller som veit om ein løysning? Såg på funcom sine forum at andre hadde samme problem, men der hadde ingen funne ein løysning.

 

Betalte med "Click and Buy" greia, og det står payment approved. Under products på account management viser det også at eg har expansion.

uinstall conan som ligger på datan din fra før. Laste ned Expansion på nytt og install den. Eller så kan du som sakt over prøve og legge inn Cd-keyen på nytt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...