Gå til innhold

HTML hjelp ønsket til lite websideproblem! :)


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har et lite problem med hjemmesiden min http://www.gone-surfing.com ; greia er at jeg gjerne vil ha bølgevarselet til høyre på siden (der det er tomrom), og lurer rett og slett på hvordan jeg kan få til dette? Slik at det går nedover på høyresiden uten å dytte de andre tabellene nedover, men rett og slett bare ligger idyllisk nedover tomrommet på høyresiden av websiden.

 

Håper at noen kloke hoder her inne kan være behjelpelige med dette.

Kildekoden er tilgjengelig via gone-surfing.com/index.html

 

Noen forslag?

 

På forhånd stor takk for all hjelp.

 

Mvh

Alexander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for raskt svar Runar!:)

 

Siden er bygget på en template som jeg fikk av en kamerat som har temmelig mye mer peiling enn meg på html og koding.. så alle undersidene inneholder dette formatet, dermed vil det bli en temmelig stor jobb å endre dette. Noe jeg dessverre ikke har tid til om dagen:/

 

Så hvis du eller noen andre har noen forslag til hvordan jeg kunne fått bølgevarselet ute på høyre side uten å endre formatet fullstendig hadde det vært helt fantastisk.

Lenke til kommentar

En kjapp og gæli hack vil være å klippe ut tabellen med varselet, plassert det helt nederst i body-en og omslutta den og resten med en div hver som du lar flyte til venstre:

<body>
<div style="float:left;">
...innhold...
</div>
<div style="float:left;">
...tabellen med varsel...
</div>
</body>

For folk med mindre skjermer vil varselet bli kasta helt nederst på siden - bare til informasjon.

 

Her har jeg gjort det for deg.

Endret av larnsgr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kjapp og gæli hack vil være å klippe ut tabellen med varselet, plassert det helt nederst i body-en og omslutta den og resten med en div hver som du lar flyte til venstre:

<body>
<div style="float:left;">
...innhold...
</div>
<div style="float:left;">
...tabellen med varsel...
</div>
</body>

For folk med mindre skjermer vil varselet bli kasta helt nederst på siden - bare til informasjon.

 

Her har jeg gjort det for deg.

 

Hjertelig takk Larnsgr! Skal prøve ut denne kjappe og gæli`e måten! Tusen takk for hjelpen. Ha en flott helg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...