Gå til innhold

450 - 1000d - 3000? Kjapp hjelp ønskes!


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter nytt hendig og godt SLR. Skal kun ha medfølgende linse vil jeg tro og har da sett på Olympus 450 kit som selges hos Elprice nå.

 

Link: http://www.elprice.no/nye-produkter-ifra-import/olympus-e-450-kamerapakke-n3590992kit

 

Dog liker jeg også Nikon godt og ser at deres rimelige 3000 og ser bra ut, men da må man ha "VR"-linsen?

 

Mange anbefaler Olympus pakken da linsa skal være god og at det tar gode bilder for amatører.

 

Canon 1000D skal jo og være brukandes - hva anbefaler dere? Budsjettet er max ca 3500,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med så stramt budsjett ville jeg anbefalt bruktmarkedet. Ser at det ligger feks en lite brukt Canon 20D med objektiv ute til 2000 på foto.no. Det finnes sikkert andre godbiter rundtomkring også. Eksempelet 20D var nokså revolusjonerende da det kom, og bildekvaliteten, samt byggekvaliteten er fremdeles like god.

På bruktmarkedene får du tidvis svært gode kjøp pga andres "oppgraderingshysteri".

 

PS; Har selv en 20D. Flott kamera som jeg ikke selger da jeg kan ha det som backup til min 7D.

Endret av Per69
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...