Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 90-tallet var MDB ett av mine favorittband, og Turn loose the swans er en av de beste platene eg har. Men de kommer ikkje tilbake på spillelisten med My Hope, The Destroyer heller. 3/10

Skrevet (endret)

veldig bra, sisters of mercy, enkel og grei rock av de litt hardere sorten, teksten er jo veldig bra :-) så jeg gir den en 8/10 

Her er faktisk en av de virkelig gamle, den ble utgitt for 36 år siden og er fremdeles en av de beste !

Endret av Dessverre_;-)
Skrevet

Judas Priest: Jeg er fan av albumet "Angel of Retribrution", og har hørt denne sangen før også. Men liker nok ikke denne like godt. Misliker spesielt refrenget, bilr for rett frem og simpelt. Desverre :p 4,5/10

Skrevet

Slayer of Souls: Har noen kule riff og tidvis litt trøkk. Er desverre ikke fan av denne typen vokalist, men kan tolereres. 6/10

Skrevet

The Tropper: Digger den låta! 9/10

The Stillborn One: Joda, meget bra musikk. Men så var det den vokalen da, der er vi omvendt, Patton ;) 6.5/10

Skrevet

Dette var overraskende fett. Jeg sier overraskende pga. DT veldig ofte blir litt for spesielt for min del. 

7,5/10

Skrevet

Swans: I 30 sekunder tenkte eg kul intro, etter 2 minutter lurte eg på når låten skulle begynne. Hoppet til 6 minutter og det var samme rælet. Elendige greier. 1/10

Skrevet

helt grei hard rock med i spedd neo klassisk heavy metal som selvfølgelig blir løftet noen hakk med Lande sin vokal. Dog langt i fra det beste jeg har hørt fra han. 6/10

Lande sammen med Østbys låtskriving skapte noe magisk med bandet ARK derimot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...