Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk eksamen VGS 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Hvis du klager kan det vippe opp eller ned - prøven blir jo vurdert på nytt av noen helt utenforstående. Om du tar sjansen på å klage er derimot noe du må vurdere selv.

Lenke til kommentar

på skolen vår, får de som klager før 30. juni, svar 12. juli.

 

Aner du da hvordan det blir mtp søknad til studier 2010/2011?

jeg er ikke sikker, men tror du kan ettersende før 15.juli hvis du har skrevet en klage. men du må uansett sende vitnemålet før 1.juli

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe dårligere enn 4 i Norsk og klarte å få meg en 2er (Hovedmål), mener selv at oppgaven minst skal holde til en sterk treer, burde jeg klage? valgte Morgan Kane oppgaven.

^2

Sendte oppgaven til faglærer og hun sa jeg ikke burde ha fått under 4, så jeg skal ihvertfall klage.

Lenke til kommentar

Valgte Kane-oppgaven, satt i snaue tre timer, og skrev snaut 3000 ord, noe som holdt til en firer. Hadde vært moro å visst hva jeg fikk dersom jeg hadde gått inn for det... :/

 

Nåja, jeg klarte da å få 6 med 1800 ord fordelt på Del 1 og Del 2, så antallet ord er neppe problemet.

Endret av operg
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei.

Jeg valgte oppgave 1 og konsentrerte meg kun om å sammenligne hvordan menn ble framstilt i de to forskjellige tekstene - det var jo det oppgaven spurte oss om. Ser at det er flere her som også valgte oppgave 1 som bekymrer seg for om "Generasjon Kane" inneholdt ironi? Ifølge sensorveiledningen så kan jeg vel si at dette er uvesentlig? Eller? :)

Men har du noen forslag til hva manns idealet er idag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...