Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud....

Jeg har i det siste spillt Trundle Jungle. Lett og carrye med. Blir som regel godt fed og supporter alle lanes når det trengst, men ikke faen om jeg vinner... Har alltid opp mot dobbelt så mange kills som deaths, men alltid en eller flere personer på laget som gjør alt de kan for å ødelegge.

Det merkelige med dette er at jeg aldri har sett samme typen folk hos motstanderne.

 

Noen som har det likens? :thumbdown:

 

Edit: Spillte mot et team som var full ad, og tanken vår rushet force of nature og banshees... Needless to say: Vi tapte. Selv om jeg spillte dps hadde jeg mest armor på laget.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

tenkt å lære meg en tank, noen forslag?

 

Prøvde litt shen, men han virker så squishy.

Rammus virker veldig gøy, men det later til at han er ment for armor og ikke MR.

Rammus tåler esktremt mye når han bruker skjoldet sitt. Uten skold er han litt dårligere enn de beste tankene. Har du prøvd malphite? Ellers er jo alistar en god tank(Om han blir spilt riktig).

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

tenkt å lære meg en tank, noen forslag?

 

Prøvde litt shen, men han virker så squishy.

Rammus virker veldig gøy, men det later til at han er ment for armor og ikke MR.

 

Shen er absolutt ikke squishy.

 

Hvis du vil være seig er Rammus et godt valg, ellers har vi Shen, Garen, Cho'Gath & Malphite bare for å nevne noen. Råder deg også til å balansere statsene dine gjennom kampen og tenk taktisk. Hva stiller det andre laget med, og kjøp godteri deretter. Har en del kamper som tank på baken etterhvert, og det er ikke alltid like lett å ligge steget foran. Lykke til!

Lenke til kommentar

Maokai.

Utrolig god tank som er oversett veldig mye.

Du har knock up, root, aoe reduced dmg og tidenes harass tool.

Er bare helt sykt at det er så få som spiller han. En av de beste tankene imo.

Ultien gir jo 20% reduced damage til alle på laget inne i en ring. Pluss at det mer damage den absorberer til mer damage kan du returnere ved å sprenge ringen etterpå. Cooldown er latterlige 15 sekunder i lategame.

Lenke til kommentar

herregud....

Jeg har i det siste spillt Trundle Jungle. Lett og carrye med. Blir som regel godt fed og supporter alle lanes når det trengst, men ikke faen om jeg vinner... Har alltid opp mot dobbelt så mange kills som deaths, men alltid en eller flere personer på laget som gjør alt de kan for å ødelegge.

Det merkelige med dette er at jeg aldri har sett samme typen folk hos motstanderne.

 

Noen som har det likens? :thumbdown:

 

Edit: Spillte mot et team som var full ad, og tanken vår rushet force of nature og banshees... Needless to say: Vi tapte. Selv om jeg spillte dps hadde jeg mest armor på laget.

 

Helt enig. Skjønner ikke at det kan være så jækla mange idioter i ranked, og at jeg hver gang kommer på det laget. Det er jo i utgangspunktet 50% sjanse for å komme på et lag som består av halvhjerna idioter, men når den 50%'en er der hver gang i 10 matcher på rad, begynner jeg å lure.

Lenke til kommentar

spillingen går mest på det sosiale, men det er selvsagt mulig å få bli med i konkuranser om du er god nok :thumbup:

 

Er du interesert er det bare å trykke her :yes:

 

Hva heter du der, NoNames? :>

 

"Did a TKC member recruit you to join?"

Heter Ihasabanana >.<

Navnet var jo en morsom kødd en gang i tiden :)

 

Edit: Akkurat begynt med counter-jungling, og er utrolig morsomt og se frustrerte motstandere stikke til lanes for og farme fordi det ikke er noe xp til dem inne i jungelen.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...