Lednar Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Herregud Hele guilden på WoW gjør dette. Jeg får mildt sagt noja. :<
Zucchini Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) "Är du på p-piller?" "ja" "Så gör man inte det" ;pPPpPpPpP Är du en bra person? "JA!!!".., så är man en pedofil katolsk präst ;pPpPpPppP Endret 5. mai 2010 av Zucchini
Muffinss Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 "Vi som hatar ";PpPpPpp" grupperna!" - så gör man inte d ;;p;pPppPpPpp
Gitarhm Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Justin Bieber "I'ma tell you one time" men så sier han det 23 ganger ;PPppPpPP
Constanse Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Hvordan sier dere ;PPppPpPP? Når meg og bestevenninnen min er passe hypre nok kan dette være HYSTERISK. Det viktigste er skikkelig dårlig svensk, og at du nesten ikke klarer å si vitsen fordi du ler for mye av den selv. Vi utaler slutten på "spytte-med-tungen-vis". Stikk ut tunge, saml leppene rundt den og blås.
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Dette startet originalt på "fragbite" for flere år siden, en svensk CS-side kjent for å skape mange rare trender innenfor den svenske internettkulturen. Det startet med |fEsT:pPpPp| som en slags smiley når noe var bra (f.eks "jag fick bra betyg i matematik |fEsT:PppP|), etter hvert gikk det videre til disse ordtakene som vi nå alle kjenner til og nevnt opp og ned i mente i den tråden her bla. @ Constanse: Det skal bare uttales "pepepepepepepepepe". ; )
Gitarhm Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 ^ Vår måte er gøyere! Du sa det feil! "Vår måte er gøyere. Og så er den det ;PppPpPPPpP"
WarpX Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Ingenting er gøy lengre når det havner i hendene til bermen. Internet f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå