Gå til innhold

2500+ erfaringer mm.


Silenoz

Anbefalte innlegg

Heisann. Har nettop kjøpt en Barton 2500+ fra Mamoz i Trondheim.

Kjøpte Boxed da de kostet 30 kroner mer enn ikke-boxed. Spørsmålet mitt er: Er dette en bra stepping:

 

AXDA2500DKV4D Y829048240020

AQUCA 0314MPMW

 

Hvis batchnummer under 100 skal være bra, så er jo min ganske perfekt eller hva? :) 20 er vel greit det?

 

Lite tips, alle de hadde i Trondheim var under 100. (Jeg tok seff den med lavest ;) )

Så 64, 80 og noe og 39. Boxedsakene hadde lavest. De som var "bulk" hadde noe høyere, høye 80tall eller lave 90'er. Men alle var under 100.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bygde en Xp2500 maskin for far min her om dagen(tirsdag), og denne går på xp3200 (2,2 ghz, 200mhz fsb) med en glacialtech iglo 19db vifte, og en stille kabinett vifte, ligger på 45ved idle, og max 51 ved load. Prøvde den i min pc, med vannavkjøling greide 2550 mhz stabilt!! Utrolig god cpu!!

Sjekka ikke steppingen så nøye, hadde det travelt, men tror det var:

AQUCA 0313MPMW,

 

Skal kjøpe meg en slik`en selv nå, er noen intresert i en billig XP1700 med super stepping, kjøpt fra waterheads. JHUIB 0303 hehe!

Lenke til kommentar

ufff.... det hjalp "litt", men kjørte 200x11 før men nå går det ikke.

får jo boota liksom men windows 2k kommer alltid med en blåskjerm og sånt, har prøvd å øke volten på cpu helt til 1.93 men vet ikke hvor trygt det er, kjørte på 1.775 før.

 

jeg blir rett og slett deprimert av å kjøre prosessoren på "fra butikken hastighet".. :cry:

Lenke til kommentar
ufff.... det hjalp "litt", men kjørte 200x11 før men nå går det ikke.

får jo boota liksom men windows 2k kommer alltid med en blåskjerm og sånt, har prøvd å øke volten på cpu helt til 1.93 men vet ikke hvor trygt det er, kjørte på 1.775 før.

 

jeg blir rett og slett deprimert av å kjøre prosessoren på "fra butikken hastighet"..  :cry:

 

Har du prøvd å kjøre feks: 166*13.5 eller 14 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...