Gå til innhold

E3-kafèen 2010: Generell prat om smått og stort fra E3

Gjest Slettet-NIoHlfL

E3 2010  

50 stemmer

1. 1. Hvilken av pressekonferansene til de "tre store" likte du best?

• Microsoft
      3
    • Nintendo
      19
    • Sony
      28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var nintendo over, var stilig egentlig. Skjipt det med Zelda, men vet at mange venner av meg fikk seg noen gode nyheter. Da er det Sony opp om 1 time og 40 minutter da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg klager ikke over Zelda uten å ha prøvd det først. Men uansett får vi jo Donkey Kong til Wii og Kid Icarus, Kirby, Resident Evil, Batman og Assassin's Creed til 3DS, for å nevne noe. Og muligens Mario og StarFox, men det skal jeg ikke si sikkert. Dvs selvsagt får vi Mario, men når?

Mange av 3DS-spillene er høyst sannsynlig lauch-titler også, så vi slipper å vente i årevis. :)

Edit: Og Metroid: Other M er jo like rundt hjørnet.

Endret av vikingkylling
Skrevet (endret)

Resident Evil til 3DS, :love:

Bare det blir i samme stil som de gamle spillene. Jeg vil ikke ha et RE4 eller RE5 til 3DS. Men vi hadde jo Resident Evil: Deadly Silence til DS. Det er på mange måter bare en remake av RE1, men svært bra. En remake av RE2 til 3DS hadde jo vært tøft. :D

Edit: Saint's Row 3DS er også bekreftet, ifølge ign.. Den lille boksen blir jo bare bedre og bedre. :D

Endret av vikingkylling
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Jeg syns Nintendo hadde mye bedre presentasjon enn Microsoft.

Gleder meg virkelig til Sony nå.

Skrevet

Må si meg enig. Det som er er at jeg er ikke så glad i xbox ekslusivene heller, Halo, gears og de der.

Men samtidig likte jeg at det var mer aktivitet i Microsoft sin framføring, de viste mer, mens Nintendo snakket om mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...