Gå til innhold

T610 inne hos følgende webshopper:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor fikk øko læreren din det fra?

Stoller Skrevet: 12 Jun 2003 14:07 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

jeg hører fra økonomilæreren min at man har 30 dagers returrett på ting man kjøper fra nettbutikker....stemmer dette?? med andre ord, at hvis man ikke er fornøyd med produktet, kan man få pengene tilbake??

 

Det er 14 dager dersom det medfølger ferdig utfylte skjema for angrett og de har gjort deg oppmerksom på retten.

ca 3 mnd dersom pairene mangler, men du hadde kunnskapen om retten utifra butikkens informasjon til deg

1 år dersom samtlige punkter mangler.

 

Det kreves at du må si ifra innen rimelig tid.

 

Alt kjøpt på nettet av større verdi (batterier osv regner jeg ikke med som stor verdi) kan angres på

Lenke til kommentar
Hvor fikk øko læreren din det fra

Det er 14 dager dersom det medfølger ferdig utfylte skjema for angrett og de har gjort deg oppmerksom på retten.

ca 3 mnd dersom pairene mangler, men du hadde kunnskapen om retten utifra butikkens informasjon til deg

1 år dersom samtlige punkter mangler.

 

Det kreves at du må si ifra innen rimelig tid.

 

Alt kjøpt på nettet av større verdi (batterier osv regner jeg ikke med som stor verdi) kan angres på

 

Umm, mener å huske at du har 30 dager på ting du kjøper usett. Etter hva jeg vet. Dette gjelder alt av postordre og da også nettbutikker. Correct me if I'm wrong, men det er det jeg mener å ha hørt. Tror jeg ville stolt på øko læreren jeg, de har en tendens til å vite sånne ting;)

Lenke til kommentar

Totto skrev

Umm, mener å huske at du har 30 dager på ting du kjøper usett. Etter hva jeg vet. Dette gjelder alt av postordre og da også nettbutikker. Correct me if I'm wrong, men det er det jeg mener å ha hørt. Tror jeg ville stolt på øko læreren jeg, de har en tendens til å vite sånne ting;)

 

beklager å skuffe deg, men her tok læreren feil. De er nok ikkke alltid at de har rett heller. har rettet min på slike ting som dette flere ganger=)

 

På nettet gjelder de rgelene med 14 dager, så 3 mnd og et år.

Ingen steder gir 30 dager, ikke lovpålagt i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...