haabe Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Kjøpte meg nylig en '95 Audi A6. Fant ut i dag at gjengene for en bolt i hver av boltesirkelene bak er utslitte. Regner med at det eneste å gjøre da er å skifte ut begge boltesirkelene? Hvor får jeg i såfall kjøpt nye? Audi-verksted er vel selvsagt - men finnes det andre, like gode og litt billigere alternativ?
haabe Skrevet 26. april 2010 Forfatter Skrevet 26. april 2010 Greit å ikke ha særlig peiling på bil Kanskje det er nok å bytte bremseskiva?
Rick Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Du kan bytte bare boltene vist boltene er utslitt. Er ikke så veldig vanskelig, men har du null peiling så kan det sikkert være like greit å la ett verksted gjøre det
haabe Skrevet 26. april 2010 Forfatter Skrevet 26. april 2010 Kjøpte nye sommerdekk i dag. Det var firma som la på dekkene som sa at det ikke var boltene, men det boltene festes i som var utslitt. Å skifte bolter skulle jeg nok ha klart. Tenkte jeg skulle finne ut av hva det var før jeg maste hull i hodet på mine bilinteresserte venner
Speeed Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hvis det er gjengene på selve navet som er gååne så må du nok ha bilen på verksted uansett.. er ikke mye man kan gjøre selv da.. med mindre du er proff/halv proff mekaniker selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå