Gå til innhold

Aleks prøver seg på treningslogg


Anbefalte innlegg

Ja, la jo på meg nesten 20kg sist år, så kan vel rett og slett si at alt gikk til helvete! Er ikke så veldig misfornøyd med størrelsen min sånnsett, er bare litt stor rundt livet! Folk gjetter somregel på ca. 95-100kg, men blir fort sjokka når jeg sier jeg ligger oppunder 120! 120kg fjærvekt har vi funnet ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gøy høy er du? Jeg var selv 100, men fant ut sist uke at min mangel på trening og matlyst har fått med ned til 90kg på under 2 mnd :( Gleder meg til neste mnd, da blir det ny jobb med mindre reise tid og mer trening! =)

 

120kg er MYE! Jeg ser selv for meg å ligge på 105-110 når jeg er slik jeg ønsker, er 190cm høy.

Lenke til kommentar

Oi, du er mye høyere og større enn jeg hadde forestilt meg! Rart at jeg har forestilt meg noe i det hele tatt men :!: Da virker det mer fornuftig med styrken du har i en del av de sterke øvelsene dine ja :)

Hehe, ja, jeg er nok ikke en av de på 80-tallet nei :D Sommeren 2008 lå jeg vel på 106kg, men da syns jeg nesten jeg var for liten :!:

 

Hvor gøy høy er du? Jeg var selv 100, men fant ut sist uke at min mangel på trening og matlyst har fått med ned til 90kg på under 2 mnd :( Gleder meg til neste mnd, da blir det ny jobb med mindre reise tid og mer trening! =)

 

120kg er MYE! Jeg ser selv for meg å ligge på 105-110 når jeg er slik jeg ønsker, er 190cm høy.

Hvor gøy høy? :hmm: Har en kamerat som ligger rundt 90kg, men det er for lite i mine øyne. Har er da også vesentlig svakere spesielt i beinøvelser (bortsett fra knebøy, der jeg suger). 120kg er for mye syns jeg og, men er jo på vei ned, igjen!

 

Legger til et bilde, et noe ustabilt ett, av sånn ca. hvordan jeg er, som sagt har jeg litt for mye rundt livet, men liker å være litt stor :D

post-69584-1274437877,9082_thumb.jpg

Endret av Alekz88
Lenke til kommentar

Vil ikke påstå at du så spesielt stor ut der, både armene og brystene virker på størrelse med meg. Magen så relativt lik ut (bare at jeg er litt arvelig belasta med ufin øl-form :( )

 

Mulig du har mye vekt i beina.. Jeg gikk selv opp 20kg på 2 mnd når jeg starta å trene for 2 år siden, riktig nok ikke bare muskler. Men beina mine vokste noe ekstremt da!

 

Eller "tung" benbygning som alle lærerne sa til overvektige barn på skolen :D

Lenke til kommentar

Nei, er som sagt ikke tjukk-stor, men stor-stor :ermm:

Har nok veldig mye vekt i beina ja, kan nok si jeg er rundt 70cm rundt lårene, dette uten fett. Skulle godt ønske jeg hadde hatt mer markerte armer, men det kommer vel sammen med deffen :)

 

Vi får skylde på tung benbygging :D

 

EDIT: Fettfri er vel å ta litt hardt i, men har ikke noe å "gripe i" på lår.

Endret av Alekz88
Lenke til kommentar

Jeg tenkte på stor-stor når jeg sa stor, ikke tjukk-stor :p Dvs jeg hadde heller ikke gjettet 120kg verken med tanke på muskler eller fett. Jeg husker ikke hvor store lår jeg har og klarer ikke å se for meg om det er mye eller ikke. Men høres greit ut! ;) Når det gjelder armer, så burde du nok få enda litt mer volum før en def vil bli bra. Mulig det er bildet, men de så litt uproporsjonale ut :p

Lenke til kommentar

Jeg tar meg ikke nær :tease:

Har ikke noen mål å gå etter, men gjetta på 70cm :p Armene så veldig små ut når du så de der ja, har en tendens til å se liten ut på armer, med mindre jeg strammer. Legger ved et bilde der armene i det minste ser noe "større" ut i forhold til resten, merk igjen at det er yet another retardpicture!

 

Skal også se om jeg ikke kan fikse et bilde av arm/skuldre senere om jeg husker :)

post-69584-1274440170,3769_thumb.jpg

Endret av Alekz88
Lenke til kommentar

Mine lår er ca 65 og armene mine 35-40(uten flex), dette er etter jeg har mistet 10kg og 2-3 mnd uten skikkelig kosthold og trening.

 

Lårene mine er jeg fornøyd med, merker at de ikke burde bli noe særlig større, blir utrolig dyrt med nye dresser og bukser hele tiden. Leggene mine der i mot kan bli litt større, samme med puppene! =)

Lenke til kommentar

Har vært litt stille her ja! Updatetime!

 

Været har vært altfor fint den siste uken, så treninga har vært litt ustabil!

 

Fredag 21.05

 

Knebøy 3x5

Tilvendingssett: 40/60/80

 

100kg - 5 reps lett/medium

100kg - 5 reps lett/medium

100kg - 5 reps lett/medium

 

Kjørte kun lett, da jeg er ferdig med programmet.

 

Lårcurl 3x5

Tilvendingssett: 90

 

135kg - 5 reps medium

135kg - 5 reps medium

150kg - 5 reps medium/tung

 

Skråbenk 3x5

Tilvendingssett: 25/30/35

 

40kg - 5 reps lett

45kg - 5 reps medium

45kg - 5 reps medium

 

Lovte dere 50kg hantler her, men... Jeg svikta! :( Gikk overraskende lett på 45kg her og, men var ikke helt på gli denne dagen, aaaaaltfor varmt på gymet.

 

Bicepscurl hantler, sittende på skråbenk 3x8

Tilvendingssett: 12,5/15

 

17,5kg - 8 reps medium

17,5kg - 8 reps medium

12,5kg - 20 reps TUNG Hadde så vondt i armene etter dette settet, at jeg nesten ikke fikk bevege de etterpå.

 

Kommentar: Dette ble økta for fredagen, litt av hvert med andre ord! Men, bedre med noe trening, enn ingenting :) Ble volleyball et par timer etterpå også, digg med sommer <3

 

 

Lørdag 22.05

 

Volleyball!! Vi holdt vel på fra 13:00-17:00 eller noe, så en god dag all-in-all :D

 

Mandag 24.05

 

30km sykkeltur med en kamerat! Har aldri vært så sår i rumpa som jeg er nå, ikke helt vandt til sykkelsetet kan man si! Veldig fin økt med masse melkesyre i låra.

Lenke til kommentar

Skjerpings! Har bare blitt volleyball og turer jo.. Ingen styrketrening, hva blir det utav meg da?!

I dag SKAL jeg ned, selv om jeg må få med meg en for spotting. Skylder litt på latskap fra treningskameraten min også, som har hatt en giddalaus holdning den siste tiden, med altfor mye alkohol, JUDAS!

 

Der var negative Aleks over, får håpe positive Aleks kommer igjen i kveld :)

Lenke til kommentar

Da var det miniupdate!

 

Benk: Tok en lang oppvarming med gode pauser.

 

Siste oppvarmingssett endte på 100kgx3 reps.

 

Så, skuffelsen! 120kg blir lagt på, dette var tungt, men gikk opp. 125kg blir lagt på, bang, full stopp! Tror det skulle gått om jeg bare hadde hatt litt kontroll på kostholdet dagen før og samme dag, for var ikke stort jeg orket.

 

Endelig tall benk: 120kg. Ikke ny pers dessverre :(

 

Trente også rygg/biceps her om dagen.

 

Smal pulldown:

112,5kg - 5 reps medium

112,5kg - 5 reps medium

112,5kg - 5 reps tung

 

Ork! Var jo helt tom for energi, ikke bra med en ukes pause merker jeg :tease:

 

Sittende roing:

120kg - 5 reps medium

120kg - 5 reps medium

120kg - 5 reps medium/tung

 

Var tungt det her og gitt.. Menmen, dårlig med energi i det siste totaltsett!

 

Stående hammercurl med stang:

32,5kg - 5 reps lett

32,5kg - 5 reps medium

32,5kg - 5 reps medium

 

Overraskende lett her syns jeg :)

 

Bicepscurl manualer:

17,5kg - 5 reps medium

17,5kg - 5 reps medium

 

Orka ikke mer etter det, så da var det heimat. Ble iallefall noe trening, så sier meg fornøyd. Litt for mye opp og ned og stress for tia mtp. at jeg straks går arbeidsløs, surr med eksen osv. What doesn't kill you, only makes you stronger!

Lenke til kommentar

Skylder litt på latskap fra treningskameraten min også, som har hatt en giddalaus holdning den siste tiden, med altfor mye alkohol, JUDAS!

Heiheihei, kan ikke skylde på treningsbuddy'en :p

 

Ang. siste økta di, kjørte du bare på med samme vekter som du ville gjort om du ikke hadde pause? Kanskje derfor det ble veldig tungt :)

Lenke til kommentar

Jo, han skal få pryl! :!: Vi hadde nemlig en avtale om å ikke drikke før Juni, og at vi skulle holde alt strict til da, men det ble tydeligvis litt vanskelig.. Men men, får finne meg en ny :D

 

Noen som melder seg?!

 

Siste økta tok jeg litt på feelinga, kjører vanligvis mer på roing, nedtrekk og biceps :)

Lenke til kommentar

Får komme og trene med meg, jeg skipper hvertfall ikke treninger fordi jeg drikker ;)

Men da må du leve med en og annen uplanlagt kondisjonsøkt innimellom :tease:

 

Jeg har treningskompiser jeg også, men vi trener ikke det samme. Vi avtaler derimot ofte å trene samtidig da, så det blir litt verre å skippe trening for dem som har litt lett for å gjøre det ;)

Vi er 5 stk, to og to gutter trener det samme og jeg trener mitt program. Syns det er hyggelig med litt "sosialt", selv om man ikke trener det samme. Men det er helt klart veldig motiverende om man har en treningspartner man trives med, og som klarer å pushe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...