Gå til innhold

Aleks prøver seg på treningslogg


Anbefalte innlegg

Da har vi en deal! Da bare leier jeg bøttekottet hos deg et par mnd? :new_woot:

 

Ja, liker å ha noen å trene med, klarer alltid å pushe det lille ekstra da! Det er jo en av bestekameratene, så da kan vi være litt ekstra jævlige mot hverandre for å si det slik! Den sosiale delen er en fin del av treninga det, så lenge ikke pausene overstiger det man skal :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se den! Etter litt frem og tilbake, valgte jeg å dra meg på gymet i dag og! Treningskameraten ditcha, siden han ikke ville vente til klokka var mer enn halv 1, så da ble det økt alene i dag og!

 

Tok det veldig pent, men var veldig effektiv, here goes:

 

Markløft:

60kg - 10 reps

80kg - 8 reps

100kg - 5 reps

120kg - 5 reps

140kg - 5 reps medium

150kg - 5 reps medium

 

Strak markløft:

60kg - 10 reps

80kg - 8 reps

80kg - 8 reps

80kg - 5 reps

 

Tok alt veldig "lett" i dag, da jeg egentlig ikke hadde planer om noen økt, å vil starte litt forsiktig igjen, etter failuren på benk sist. Dette ble alt som hadde med styrke å gjøre, da jeg fikk dårlig tid pga. så mange sett.

 

Reverse crunch 2x10

 

Beinhev 2x10

 

Situps 2x10

 

Dette var alt for i dag, men fy som jeg svetta! Var som at jeg ble kickstarta på nytt her, etter en ukes pause, digg følelse :new_woot:

 

Legger også ved et par bilder, selv om det ikke ble noen bra noen. Matchvekt i dag var 118,0kg. Skal fortsette deff etter jeg reiser på ferie om en ukes tid, så skal vi se om vi får tatt knekken på lovehandles og magen :)

post-69584-1275236920,4897_thumb.jpg

post-69584-1275236958,7709_thumb.jpg

Endret av Alekz88
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sværing :D (men som i "du er en svær fyr", ikke at du er en svær feiting, for det er du ikke).

Blir interessant å se hva f. eks 7-9 kg kan gjøre med kroppen din.

Ikke mobb :cry::p

 

Men ja, gleder meg til en skikkelig deff, skal nok ned mot det rene 100-tall, om jeg ikke begynner å føle meg for liten :whistle:

 

Et stk. kraftig kar der ja! :thumbup:

 

Får du frem musklene litt mer med en deff så kan jeg tenke meg det ser meeeget bra ut! Bare å stå på videre :D

Er nok ikke av de minste nei, alltid vært den snille kjempen! Skal nok stå på ja, selv om jeg faller av mølla litt når jeg reiser på en ukes fylletur, gruer meg til resultatet av det :(

 

 

Liker forresten denne logginga, ikke bare er det motiverende å se resultater, men det er fint å høre hva andre mener også!

Lenke til kommentar

Hadde en hard helg gitt, men vi har i det minste gjort noe fysisk, volleyball!

 

Måtte neste poste i dag, startvekt i morges lå på 115,8kg :D Blir dog deilig å trene litt styrke igjen etter 18. Juni en gang! I dag bærer det til Oslo, så om noen vil være med ut, si ifra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...