Smas90 Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Noen som vet når timeplanen for neste semester blir lagt ut? Lenke til kommentar
turana Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Fasit til økonomi- og virksomhetsstyring er nå lagt ut! Ligger dog under filnavnet 2012 vår sensorveiledning. Noen som vet noe om skalaen i økvirk? Ca. 90 poeng for A? Eller noe lavere? 85 ish Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Fått karakteren i matte. Jeg misforstod oppgaveteksten i oppgaven hvor man skulle forklare grafen og fikk derfor hele den oppgaven feil i tillegg til én underoppgave på oppgave 1. Og med det røyk visst A-en. Ganske kjipt! Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Noen som veit hvor lang tid det tok før sensuren på bacheloroppgaven var klar i fjor? Evt noen som har peil på når man kan forvente karakter? Så kjipt å måtte vente til 1. juli når alt annet foreligger Lenke til kommentar
turana Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Noen som veit hvor lang tid det tok før sensuren på bacheloroppgaven var klar i fjor? Evt noen som har peil på når man kan forvente karakter? Så kjipt å måtte vente til 1. juli når alt annet foreligger snakka med en kompis ang det der i går. han sa det tok ca 2 uker i fjord. Varierer jo såklart, men det tok i hvertfall ca to uker i fjord 1 Lenke til kommentar
Skjold11 Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Noen som vet poenggrenser som tidligere er brukt i Praktisk økonomi og Virksomhetsstyring? I hvertfall ca grenser? Tror jeg vil ligge mellom 45-55 av 100 poeng, hva kan man da forvente? Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Noen som vet poenggrenser som tidligere er brukt i Praktisk økonomi og Virksomhetsstyring? I hvertfall ca grenser? Tror jeg vil ligge mellom 45-55 av 100 poeng, hva kan man da forvente? Kommer jo litt an på hvordan nivået er, men vil tro du ligger rundt D. Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 makro karakteren har kommet ut. Jeg fikk en annerledes karakter enn det som var regnet ut. tror det var en vanskelig eksamen Lenke til kommentar
kriket2289 Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 makro karakteren har kommet ut. Jeg fikk en annerledes karakter enn det som var regnet ut. tror det var en vanskelig eksamen Hvilken karakter fikk du,æ fikk A (trodde æ skulle få en c). Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Hvilken karakter fikk du,æ fikk A (trodde æ skulle få en c). Så deilig. Jeg fikk b, er veldig fornøyd:) Lenke til kommentar
Erlennd Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Hei, poster denne igjen ettersom svarene lot vente på seg. Det var beroligende å høre. Glemte for øvrig å nevne en tredje kamerat som også har søkt finansstudiet, men situasjonen hans er noe annerledes. Han regner med å ende på et snitt mellom 4.1-4.2 alt avhengig av eksamenskarakterer. Vil også han ha en god mulighet til å komme inn(eventuelt økonomi og administrasjon)? Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Hei, poster denne igjen ettersom svarene lot vente på seg. Det var beroligende å høre. Glemte for øvrig å nevne en tredje kamerat som også har søkt finansstudiet, men situasjonen hans er noe annerledes. Han regner med å ende på et snitt mellom 4.1-4.2 alt avhengig av eksamenskarakterer. Vil også han ha en god mulighet til å komme inn(eventuelt økonomi og administrasjon)? herregud er du gal. alle kommer inn på bi, ikke tenk på det. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Hei, poster denne igjen ettersom svarene lot vente på seg. Det var beroligende å høre. Glemte for øvrig å nevne en tredje kamerat som også har søkt finansstudiet, men situasjonen hans er noe annerledes. Han regner med å ende på et snitt mellom 4.1-4.2 alt avhengig av eksamenskarakterer. Vil også han ha en god mulighet til å komme inn(eventuelt økonomi og administrasjon)? Økonomi og administrasjon kommer han inn på uansett hva. Husk at finans er et veldig krevende studie. På siv.øk og øk.ad osv lærer man litt innenfor hvert fagfelt. Finans er derimot mer "spesialisert". Det kreves blant annet en god intuitiv forståelse for matematikk og statistikk. Det er lett å komme inn på BI, men drop-out-prosenten er høy. Drop-out-gruppen fra BI er stor, men det er ingen eksklusiv klubb. Det nytter heller ikke med en grad der snittkarakteren ligger på D, da kommer du ikke langt. De fleste som kommer seg gjennom finansstudiet er elever med gode resultater fra vgs. og som er relativt ambisiøse. Når det er sagt tror jeg siv.øk studiet er det eneste studiet på BI som er regulert av en karaktergrense. Derfor burde han ikke stresse med å ikke komme inn. Endret 16. juni 2013 av yeidof Lenke til kommentar
234 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Kjenner en som skal begynne på BI til høsten som nettstudent på heltid, og har undersøkt at det er faktisk mye billigere. Kan det være avgjørende etterhvert om hvilket studiet du har valgt? Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Kjenner en som skal begynne på BI til høsten som nettstudent på heltid, og har undersøkt at det er faktisk mye billigere. Kan det være avgjørende etterhvert om hvilket studiet du har valgt? Hvor finner man prisene på nettstudiene? Lenke til kommentar
234 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Hvor finner man prisene på nettstudiene? Det står på deres brosjyrerer som finnes i 3.etasje på BI. Men vet du noe om nettstudiet, og hvordan vil det tolke som etterhvert? Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Det står på deres brosjyrerer som finnes i 3.etasje på BI. Men vet du noe om nettstudiet, og hvordan vil det tolke som etterhvert? Så prisene står ikke på nettet noe sted? Tror jeg skal sende de en mail om det. Nettstudier høres egentlig litt greit ut, hvertfall hvis det blir mye billigere. Lenke til kommentar
234 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Så prisene står ikke på nettet noe sted? Tror jeg skal sende de en mail om det. Nettstudier høres egentlig litt greit ut, hvertfall hvis det blir mye billigere. hmm, Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Så prisene står ikke på nettet noe sted? Tror jeg skal sende de en mail om det. Nettstudier høres egentlig litt greit ut, hvertfall hvis det blir mye billigere. Nettstudier generelt er ikke billigere mener jeg? Men det er billigere å studere heltid enn å melde seg på enkeltkurs. Lenke til kommentar
Norah Skrevet 14. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Noen her som vet om eksamenskontoret eller studentservice er åpent nå? Må klage på en eksamenskarakter. Edit: gjelder Oslo. Endret 14. juli 2013 av Norah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå