Gå til innhold

Lever T610 opp til forventningene ?


JZA

Anbefalte innlegg

Hypen har vært enorm rundt denne telefonen, og det skulle bli den beste "vanlige" telefonen på markedet. Lever den virkelig opp til forventningene ? Ell har den andre svakheter i tillegg til de man fra før av visste om, som sollys på skjermen og sms ? Ell er disse feilene veldig sjenerende ?

 

Håper særlig på svar fra tidligere brukere av 7250!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T610 er definitivt den beste telefonen jeg har har hatt og lever opp til mer en mine forventninger.

 

-Knall bra menysystem (Menysystemet kunne vært litt kjappere men er ikke noe dårligere en andre telefoner)

-Bra bilder/kamera

-Skjermen er helt knall (har akkurat vært ute i solen og det er ikke noe problem for min del)

-Epostleseren er genialt enkel(skulle bare ønske jeg kunne sette flere kontoer som default)

-Batteritiden er helt konge

-Fungerer utmerket med Blåtann headset

-MMS fungerer utmerket

-det samme gjør WAP og GPRS

 

Hva kan jeg si, jeg er imponert!!

Lenke til kommentar

Det eneste som har "skuffa" noen er at den er litt treig å skrive SMS med. Jeg merker ikke til det, og føler at dette problemet er en liten bagatell som har blitt, ja, kraftig oppblåst. Noen klager på skjermen i sollys, men man kan ikke forvente spesielt av en STN-skjerm... Noen klager på brusing på lyden, men den feilen har SE fjernet med, etter mine øyne, proffesjonalitet.

 

Synes det er en telefon ingen burde være redde for å kjøpe. Et svært godt kjøp!

Lenke til kommentar
:D Jeg takker for alle gode råd... tok mot til meg og reiste opp til Siba og kjøpe en T610 for den nette sum av 3280 kr. Med tanke på at jeg fikk tilbake 4800 for min Nokia 6100, vil jeg si at det var et MEGET godt kjøp. Greit nok at det er uvant og litt kronglete SMS funksjoner, men de kan jg lett leve med når telefonen har såpass mye mer å tilby enn hva jeg er vant med tidligere... Den er jævlig bra, synes nå i alle fall jeg! Skjermen er også langt over hva Nokia hadde å tilby, med flimring og dårlig kontrast. Kameraet er mitt første på mobil, og riktignok har jeg ingenting å sammenligne med, med også der er jeg imonert. Sendt blide til e-mail, men godt over godkjent kvalitet... Lyden er også milevis fra Nokia. Både på ringetoner og ved preiking... Litt synd at det ikke fulgte med en data-kabel bare, men det er vel sjelden standard.... :woot:
Lenke til kommentar
Litt synd at det ikke fulgte med en data-kabel bare, men det er vel sjelden standard...

 

Ikke hos Samsung :) Var og prøvde V200 og jeg mener at t610 skjermen er dårligere i forhold. Fett å ha begge ved siden av og teste. Treg meny imponenerer ikke meg stort, i forhold til V200. Påstår ikke at V200 er en BEDRE mobil, men utseendemessig er den finere. Og litt flere HK i den også :D (tror jeg, virka sånn) :shrug:

 

EDIT : Skal seff ha en T610, en knallfet mobil, men må være ærlig for det :yes:

Lenke til kommentar

Jeg vet at en del av dere som har godt til innkjøp av T610 / skal kjøpe T610 er storforbrukere av telefoner. Det er jeg også, jeg klarer aldri å gidde å ha en telefon i over 4 måneder... :roll: Finns jo så mye annet arti som skal lanseres.. Alltid :D

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe t610 hos www.siba.no med 18md binding til tele2.. Abbet er jo billig, men når jeg skal kjøpe tlf neste gang får jeg ingen subsidiering siden jeg må beholdet mitt ganle abb.

Derfor : Hvor lang tid tror dere det tar å gå lei av T610 ?

Er det en telefon man har stund ( sånn som T68i ), eller bytter man den ut etter et par måneder pga bedritent kamera og lite minne ?

Noen som har lyst til å poste sample-pics fra kameraet forresten ?

Takker for alle svar :wink:

Lenke til kommentar

Kamera er ikke spesielt bra, det kan man ikke komme her og si. Opplsningen er langt under det man har sett i andre mobiler, men tatt i betrakting at T610 er mye mindre enn 3650 er det helt greit. Dessuten er telefonen faktisk ganske billig, så man skal ikke forvente at absolutt alle funksjonene er i beste format.

 

Det er vel heller ingen nyhet at Samsung er regjerende når det gjelder skjerm, og jeg har også sammenlignet V200 og T610 og ser en stor forskjell. Men TFT skjermene til Samsung tømmer batteriene på en dag, noe som er litt kjedelig. Jeg vil heller ha en telefon jeg ikke trenger å lade på ei uke en å lade hver kveld, men hver om sitt. Samsung er også meget gode på lyd, men da jeg hørte T610's lyder ble jeg ganske imponert. Tror alikevel Samsung er ett par hakk foran SE på det område også. Men T610 vs V200 i antall funksjoner er faktisk en ganske underholdende ting å sjekke ut - T610 knuser den der :)

Lenke til kommentar

En ting alle dere har glemt

 

BLÅTANN!!!!

 

er det kuleste jeg har hatt..

sitte å sende bilder og ringetoner mellom mobiler...

Spille minigolf på 2 player (morro ass), og slippe å holde mobilene rett pga irda...

 

Beste mobilen jeg har brukt. sånn alt i alt....

 

Måtte vært mye større hvis den skulle hat bedre kamera da, bedre kamera tar mer plass, trenger mye mer minne.. eventuelt mmc el. som tar enda mer plass..

 

deilig mobil :woot:

Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å poste sample-pics fra kameraet forresten ?

Takker for alle svar  :wink:

 

 

http://home.no.net/leifbob/bilder/t610bilder/ Her er bilder

 

 

Bilde(1).jpg

 

Bilde(10).jpg

 

Bilde(11).jpg

 

Bilde(12).jpg

 

 

Bilde(2).jpg

 

Bilde(3).jpg

 

Bilde(5).jpg

 

Bilde(6).jpg

 

Bilde(7).jpg

 

Bilde(8).jpg

 

Bilde(9).jpg

 

little.jpg

 

stort_natt.jpg

 

stort_dag.jpg

 

lite_natt.jpg

 

lite_dag.jpg

 

 

Hmm... holde telefonen samme veg ved vannrett / loddrett bildetaking neste gang ja!

Dei 2 nederste er tatt med natt/dag med laveste oppløysinga!

Blåtann er digg!

Lenke til kommentar
Litt synd at det ikke fulgte med en data-kabel bare, men det er vel sjelden standard.... :woot:

 

Den har jo blåtann!

 

Følger ikke med adapter. Så da er du vel egentlig like langt.

 

Ikkje vis dataen har Blåtann fra før av! Det har min! eller kjøpte blåtann dings lenge før telefonen... pga min bror har Nokia 7650, og han ville slenge over noken bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...