Gå til innhold

unyttige ting drar opp prisen??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil si at et skjermkort IKKE skal a tvut, da er det bedre å kjøpe et mpeg kort

Tv ut på skjermkort har langt ifra den gode kvaliteten man får på disse mpeg korta.

 

Vitsen med tv ot på deette tvkortet skjønner jeg ikke da, men det er vell laget for å gi kortet bl.a høyere pris ;(

Lenke til kommentar

Heh... Via TV-ut, kan man koble kortet til andre enheter som blant annet PlasmaTV'er, Prosjektorer og ANDRE TV'er!

 

Dette er en kjekk funksjon, fordi mange vil ha bildet fra Datamaskinen over på f.eks. én TV. Skjønner at du synes at det høres dumt ut, men det er en fin funksjon å ha tilgjengelig...

 

Tenk også på at om du har et gammelt kjøleskap, så er dette det i huset ditt som genererer mest varme... :D

Lenke til kommentar

det er jo bare å fjerne den teite tvut så blir skjermkortene noen hundringser billigere så kjøper du et slikt f.eks. (første gang jeg prøver meg med bilde nå :p)

 

I119793.jpg

 

det gir mye bedre kvalitet så slipper skjermkortprodusentene og måtte lage drivere til tvut.... Og vi får bedre skjermkort :D

Lenke til kommentar

Enig det har blitt billig siden etterspøreselen er så stor, men er du ikke enig at hos nvidia så fomler du en halvtime før du får stilit det inn så har du den jævlig stygge svarte rammen og gir faen og kjøper tvtool. Da først virker alt, og kvaliteten er ikke til å drømme om, litt ettterslep på dvd. Nei jeg skal kjøpe meg nevnte sigma kort og jeg gleder meg til å få lagt videoen min ut til vhs og se på dvd på tvn...

 

Hvis folk måtte kjøpe fra dette segmentet ville jo det bli sinsykt billig der også

Lenke til kommentar
det er jo bare å fjerne den teite tvut så blir skjermkortene noen hundringser billigere så kjøper du et slikt f.eks. (første gang jeg prøver meg med bilde nå :p)

 

I119793.jpg

 

det gir mye bedre kvalitet så slipper skjermkortprodusentene og måtte lage drivere til tvut.... Og vi får bedre skjermkort  :D

 

er dette et mpeg kort?

Lenke til kommentar
I det siste har jeg lagt merke til ting som kanskje hjelper med å dra opp prisen...

8606_detail.jpg

Her har vi et bilde av et MSI @nywhere TV kort... Med Tv utgang... Hva er vits med det???

 

Kanskje du burde lese teksten som stod ved siden av bildet? Står absolutt ingen ting om at dette kortet har TV-ut.

 

1 Decoder

2 Silicon Tuner

3 PCI Interface

4 Video_In Connector (S)

5 Video_In Connector ©

6 Audio Line In

7 Audio Line Out

8 Remote Receiver Connector

9 FM Radio Antenna Connector

10 CATV In Connector

11 FM Radio Chipset

12 Internal Audio Connector

Lenke til kommentar
cdrom bildet jeg la fram var et mpeg kort, kort sagt det har tvut i alle mulige variasjoner

 

aha, matcher dette mpeg kortet oppløsningene tv'n er bygd for mye bedre enn ordinære skjermkort som har 800*600?

 

har du en link til noen som selger slike mpeg kort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...