Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex, og så hører vi nesten ingenting fra personen....


Anbefalte innlegg

Har noen opplevd å ha sex med et menneske, og så hører du nesten ingenting igjen fra personen...?

Jeg har opplevd å ha sex med en, også sier han takk for sexen, hvis jeg takker, for så å ikke si noe mer, men han pleier å komme tilbake etter noen uker igjen..... Men det er ganske deprimerende når slikt skjer....

 

Noen som har opplevd å ha sex, for så å føle seg helt tom? Dette er ikke for å syte, men for å få frem hva vi føler når folk går oss ned i underbuksa - for så å få oss til å føle oss misslykket.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har garantert hatt den feelingen ja :(

 

noe betyr veldig mye mer for deg enn den andre personen.. du visste det kansje om du hadde tenkt deg om der og da.. men alikevell så komme den smeller der du må innse at den andre faktisk gir totalt faen..

 

uanz hvor sta du er, og mener at den andre kunne umulig ha gått igjennom alt det der sammen med deg uten å føle en dritt..

 

men jo, det går tydeligvis.. :(

Lenke til kommentar

Ja, sissluss... Du skriver akkurat slik jeg føler det.

 

Jeg skjønner ingenting... Hvordan kunne han ha sex med meg, uten følelser...? At det går ann, og jeg ville jo tro at når meg og han kysset at han hadde følelser, og går det ann og ikke ha? ..... Har funnet ut : ja jeg å innse det... Fyren er skadet i følelses-senteret i hodet - må jo være noe sånnt, siden han klarer det.... Og derfor er disse toskene helt borte vekke, og de eier ikke følelser - det er det harde fakta! Og grunnen er at det er noe i veien med de, og ikke oss jentene :) De må jo ha det vondt med seg selv siden de er sånn.... Tenk alt de risker for oss : sykdommer - helsen - livet og alt..... De risker alt det for noe de ikke vil ha.... De er latterlige sissluss :) Får si som han fyren jeg har rotet med sier : LOL LOL LOL .... De barnslige ordene hans hehe.....

 

 

 

 

 

 

 

har garantert hatt den feelingen ja :(

 

noe betyr veldig mye mer for deg enn den andre personen.. du visste det kansje om du hadde tenkt deg om der og da.. men alikevell så komme den smeller der du må innse at den andre faktisk gir totalt faen..

 

uanz hvor sta du er, og mener at den andre kunne umulig ha gått igjennom alt det der sammen med deg uten å føle en dritt..

 

men jo, det går tydeligvis.. :(

Lenke til kommentar

Hvorfor må noen ha det vondt med seg selv fordi de ønsker sex for sexens skyld innimellom og ikke alltid er ute etter noe stort forhold?

Å påstå at noen er skadet i følelsesenteret i hjernen fordi de ikke var interresert i et forhold med deg er rimelig dømmende.

Lenke til kommentar

''lol''? hvor gammel er du?

 

At sex og følelser for jenter er så mere spesielt enn for gutter og sex/følelser, er bare tull.

Jeg kjenner mange jenter som blir kjent med gutter, drar ut på byen, knuller, driter i personen (eventuelt bare fortsetter å møtes, da kun for sex)

 

Menn er villig å risikere sykdommer og livet sitt? f**n er det du prater om?

Finnes en vidunderlig ting kalt kondom, og er jenta idiot nok til å ligge me tilfeldige gutter som ikke bruker det, er det like villige til å risikere sykdommer...

 

my 2 cents

Lenke til kommentar

LOL... Sa jeg for å etterligne fyren jeg hadde kontakt med....

Han sier alltid LOL... eller skriver han LOL, og det synes jeg er fjortisfakta også. Umodent språk, spør du meg.

 

Jeg er over 30.

 

ja, vi hadde sex uten kondom og han sprutet i meg. Men jeg håpet da at han følte mer enn å bare rote på. Synes det er kvalm oppførsel. Men det er nok ikke bare meg som er såret. For han sier han har rotet med veldig mange...... Så trøste meg.....

 

Og i dag var han på chat på facebook uten å klikke meg opp engang... Sånn har han gjort før, for så å komme innom jobben min der han ikke trenger å gå engang.... Og når han kommer innom jobben min så tror jo jeg at han føler for noe... og blir lurt følelsesmessig vær gang....

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ingenting... Hvordan kunne han ha sex med meg, uten følelser...?

Det gjøres ofte på samme måte. Ingen magiske triks.

jeg ville jo tro at når meg og han kysset at han hadde følelser, og går det ann og ikke ha?...

Ja, det går veldig fint an å kysse noen uten å ha følelser for vedkommende.

 

Fyren er skadet i følelses-senteret i hodet - må jo være noe sånnt, siden han klarer det.... Og derfor er disse toskene helt borte vekke, og de eier ikke følelser - det er det harde fakta! Og grunnen er at det er noe i veien med de, og ikke oss jentene :) De må jo ha det vondt med seg selv siden de er sånn....

Nei. Neineinei.

 

Tenk alt de risker for oss : sykdommer - helsen - livet og alt..... De risker alt det for noe de ikke vil ha..

ja, vi hadde sex uten kondom og han sprutet i meg. Men jeg håpet da at han følte mer enn å bare rote på. Synes det er kvalm oppførsel. Men det er nok ikke bare meg som er såret. For han sier han har rotet med veldig mange...... Så trøste meg.....

Og du risikerte ingenting, mener du? Det må to til, og det å dømme han for at dere ikke brukte kondom når dere hadde sex, er ganske idiotisk. Du er like mye ansvarlig for at det blir brukt kondom, som det den mannlige parten er. Og det spiller strengt tatt ingen rolle om du trodde det var noe mer enn bare sex, du har jo ikke sex med noen uten kondom første gangen uten å være sikker på at de har sjekka seg for sjukdommer.

 

Det som forundrer meg litt, er at du sier du er over tredve. Og allikevel kan du ikke forstå at mennesker kan kysse eller ha sex uten at det er noen følelser er involvert? Og enda verre: Du har ikke vett til å bruke beskyttelse, også skylder du på mannen?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke liker det du selv gjør, slutt å gjør det.

Bedre enn dette kan det nesten ikke sies.

Det nytter ikke å klandre alle andre når man velvillig går med på det selv. Man kan faktisk ikke forandre andre mennesteker (jeg har prøvd). Det man derimot kan er å forandre seg selv. Det er ingen vits i å sitte og syte over hvor ille man har det om man kan ta et lite grep og endre på ting selv. Eneste man oppnår da er å sette seg selv i en offerrolle. Men klart det er lettere. Det er mye lettere å se på seg selv som et offer enn å gjøre noe med en situasjon. Krever ikke noen ting å være et offer. Det å gjøre noe med en situasjon krever at man faktisk nettopp gjør noe. Koster kanskje litt mer, men det er det eneste som hjelper.

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å IKKE ta han tilbake igjen hvis han kontakter meg igjen.

Legger konsentrasjonen over på andre menn, som virker i det minste mer intresserte ut for annet enn å bare ha sex og thats it. :)

 

Ja, han får meg ikke igjen :) For nå har jeg jo skjønnt hvordan han er :) Og playere er det nok av hvis jeg vil ha meg en player hehe....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...