Gå til innhold

Ny teleskopfiskestang til rundt 750,-


monor

Anbefalte innlegg

Ikke så kjent med teleskopstenger. Skal nå kjøpe en som jeg kan ha liggende i bilen + ha med i koffert på ferie. Er det noe kvalitet på slike stenger? Hadde sett for meg å bruke rundt 750 kroner. Hva får jeg for den prisen.

 

NB! Skal benyttes til lettere sjø/fjord fiske fra land.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste vil nok svare at en 4-delt stang er et bedre alternativ. Når det er nevnt så er teleskopstengene tydeligvis blitt mye bedre og husker at Shimano har vært nevnt som bra.

 

Dette er en bra butikk mange (inkl. undertegnede) har god erfaring med:

http://www.skittfiske.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukter.aspx%3ft%3d1181%26g0%3d1%26g1%3d11%26visavdeling%3d1%26g0txt%3d%26g1txt%3d13.%2520Teleskopstenger&t=1181&g0=1&g1=11&visavdeling=1&g0txt=&g1txt=13.%20Teleskopstenger

 

Ta en telefonisk prat med de så får du sikkert hjelp.

 

Vil fks. SpeedMaster STC Tele DB 270M 9' 10-30gr til kr 899 sprenge budsjettet ?

 

Har du en litt større butikk i nærheten kan jo det være et alternativ. Like før årets produkter er på vei nå vel ?

Endret av geirm
Lenke til kommentar

Exage teleskop stengene fra shimano er hvertfall knallgode! Eg har mange stenger men 9foteren exage er den eg har brukt mest... ikke fordi den er bedre enn de andre 2-3 delte stengene men fordi den nesten var like god men til gjengjeld kunne taes med overalt uten å ta noe med plass. :)

 

Tålte mye juling men den ga desverre etter når eg kjørte en storlaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...