Gå til innhold

Hva roller du i cata?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig fortsetter man sin main, noe de fleste vil... komme fortest fram å utforske det nye content.

 

Mja, det er vel ikke noen selvfølge. Jeg endte opp med å rolle nye mains i både TBC og WoTLK (litt fordi expansionene sammenfalt med en serverskifter i den gamle gjengen, litt fordi jeg var lei av den gamle mainen). Warlocken min fra 2005 forsøkte jeg å blåse nytt liv i på høsten i fjor, men oppdaget til min store sorg at det å spille warlock nå i grunn ikke er fullt så morsomt som i vanilla. :<

 

Siden Cataclysm betyr at man kan spille druid uten å måtte være en rase jeg ikke er særlig komfortabel med, så blir det kanskje Worgen og druid denne gangen. Det er iallefall fristende så lenge det befinner seg på tankestadie, så får jeg heller se om jeg orker hele veien til 85. Det er jo dette med de nye lowbie-områdene også, det fungerer nok som insentiv for nye mains/enda en alt for mange.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kommet frem til at worgen i alle fall ikke er noe for meg. Riktignok har jeg bare en druid og en lock så langt, og når de bare fikser flere bugs i alphaen, kan det hende det blir interessant igjen.

Goblins derimot ... De er den første horde-rasen jeg har funnet morsom fra start, så det blir nok å fyre opp en ny goblin rogue. ^^

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å fortsette å ha min kjære troll mage som main. Har spilt han i 5 år nå.

 

Ser for meg at du gjer alle dei achievmentsa på nytt ;)

 

Rerolla main ifra tbc til wotlk priest til mage...men endra main til druid mid-wotlk for guilden sin del. No har eg egentlig bestemt meg for å prøve å la være å rerolle.for once ^^

 

nok å ta av med 6 80s dog.

Lenke til kommentar

Blir enten Priesten min (som jeg spiller på for øyeblikket) eller warrioren min (som jeg har spilt på mest i wotlk).

 

Priesten er den første charren jeg levlet til 60, 70 og 80, og er den jeg generelt har spillt mest på, men i wotlk har jeg spilt en god del på warrioren min som tank, og tror kansje jeg også vil gjøre det i wotlk.

Lenke til kommentar

blir warriorn først :) levle som prot og bare grinde hc's opp til 85 untatt hvis de skifter det.

 

Grinde HCs opp til 85? Koffor i all verden vil du levle fra 80 til 85 med å gjere dei samme gamle instancene?!

 

Sjølv kjem eg til å fortsette på Priesten min.

Lenke til kommentar

blir warriorn først :) levle som prot og bare grinde hc's opp til 85 untatt hvis de skifter det.

 

Grinde HCs opp til 85? Koffor i all verden vil du levle fra 80 til 85 med å gjere dei samme gamle instancene?!

 

Sjølv kjem eg til å fortsette på Priesten min.

hmm... tenkte at det kan være en av de raskeste måtene, kan hende at jeg skifte mening etter et par instancer tho. får se hvor bra de nye instancene er.

Lenke til kommentar

 

hmm... tenkte at det kan være en av de raskeste måtene, kan hende at jeg skifte mening etter et par instancer tho. får se hvor bra de nye instancene er.

 

Det vil nok vera like raskt/raskere å kjøre dei nye instancene, sjølv om dei er normal. Kanskje ikkje fra 80-81 men etter det vil nok mobsa i dei nye instancene ha høgare level.

Lenke til kommentar

Det var et greit triks i tbc iallefall på store servarar med "slåsskamp" om mobs.

 

Finne 4 stk guildies, logge på ventrilo, kose seg gløgg i hel med nye 5mans. Funker jo det. =)

Kanskje ikkje like effektivt som god questing, men så kan en diskutere kor effektiv questinga vil bli dei første dagane.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Der har du min plan de første dagene etter launch av Cata.

 

Jeg tror ikke jeg gidder å queste, siden alle andre skal konkurrere om de samme mobsa.

Blir nok til at jeg drar med noen fra communityet jeg spiller i nå, logger oss på vent og tar 5mans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...