Gå til innhold

WoW en ny sjangse?


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Du har jo allerede begynt å spille igjen ser jeg, men dersom jeg kan kaste inn mine 2 cent i denne diskusjonen så har jeg noen små pointers til deg.

 

Det er gjort forandringer i PvP systemet i WoW slik at du nå faktisk får XP når du kjører BG's, men dersom du passer på å kjøre mye når de BG's du kan komme deg inn i er en del av Call to Arms så vil du få sykt mye XP i den perioden. Call to Arms varer en helg. Jeg levlet min Shaman fra 11 til 30 på en helg med CoA BG's.

 

Så har det kommet random dungeons. Så du kan queue for dungeon mens du quester og kjøre en instance når de popper opp. Ofte trenger man ikke kjøre hele instancen for å få tak på den baggen med blue item som man får når man når målet for randomen. Dette er også en god måte å få XP på samt at man får veldig bra gear for sin level fra de baggene som er reward.

 

Når de kommer til pvp så vil jeg gjerne anbefale deg Shaman som en fin klasse dersom Paladin ikke faller i smak for deg. Nå har riktignok min Shaman full heirloom gear på seg så han er noe kraftig, pluss mange fine blues, men man skal nok lete lenge etter en like morsom og versatil klasse tror jeg :)

 

Anyways, håper du liker spillet igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

Du har jo allerede begynt å spille igjen ser jeg, men dersom jeg kan kaste inn mine 2 cent i denne diskusjonen så har jeg noen små pointers til deg.

 

Det er gjort forandringer i PvP systemet i WoW slik at du nå faktisk får XP når du kjører BG's, men dersom du passer på å kjøre mye når de BG's du kan komme deg inn i er en del av Call to Arms så vil du få sykt mye XP i den perioden. Call to Arms varer en helg. Jeg levlet min Shaman fra 11 til 30 på en helg med CoA BG's.

 

Så har det kommet random dungeons. Så du kan queue for dungeon mens du quester og kjøre en instance når de popper opp. Ofte trenger man ikke kjøre hele instancen for å få tak på den baggen med blue item som man får når man når målet for randomen. Dette er også en god måte å få XP på samt at man får veldig bra gear for sin level fra de baggene som er reward.

 

Når de kommer til pvp så vil jeg gjerne anbefale deg Shaman som en fin klasse dersom Paladin ikke faller i smak for deg. Nå har riktignok min Shaman full heirloom gear på seg så han er noe kraftig, pluss mange fine blues, men man skal nok lete lenge etter en like morsom og versatil klasse tror jeg :)

 

Anyways, håper du liker spillet igjen :)

 

Har altid likt Melee/Healer best. Trur Paladin kommer å falle meg rett i smak.

 

Takk for all info du kom med. Håper at levlinga ikke er så kjedelig at jeg gir opp, hehe.

 

Er det noen som har en Dungeon line?

 

Feks, hvilken dungenons er bra for xp og gear

Hvilke dungenon er spesielt bra for xp

Hvilke dungeon er spesielt bra for gear

Lenke til kommentar

tror det går fortest hvis du tar random dungeon og ikke velger en spesifik instance (800 ish ekstra xp(?)). Får som oftest scarlet rundt det lvlet uansett...

 

edit: Når du da begyner på lvl 1 og ikke har no main, trenger du jo gull du kan få av de blue itemsa forfullført random..

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Shaman er jo aller høyst en melee / healer klasse ... Enhancement Shamans er ikke til å kimse av, hverken i PvP eller PvE. Noe du kan prøve dersom du går lei av Paladin :)

 

Ja det er en queue funksjon, trykk I for å få opp LFT og sett deg selv i queue for en Random Instance ... Da vil du få ekstra rewards i form av blues som faktisk er veldig bra, gjerne bedre enn gear som dropper i instancene. Du kan også velge Specific Instance i menyen for så å velge hvilken instance du har lyst å kjøre men da går du glipp av den ekstra rewarden.

 

Det er også en annen fin funksjon med dette systemet og det er at du blir automatisk portet til den instancen du joiner, så du trenger ikke reise ut til de lengre. Samme med BG's, du kan queue for en BG og queste samtidig.

Lenke til kommentar

får ikke så mye per mob, men det går en del fortere å kille alle mobsa, så tipper det er litt raskere å bli boosta (så lenge du ikke har den friend boost tingen:S).

 

Du kan bare entre 5 intancer i timen elns, så det er vannskelig å få det til i scarlett hvor alle instancene er korte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...