Gå til innhold

Beste spill nettbutikk?


Anbefalte innlegg

Har pleid å handle på Absolutspill.no men etter at jeg prøvde å avbestille Just Cause 2 (som det virker som de ennå ikke har fått på lager) så har jeg ikke fått noen svar på e-mailene mine og ingen penger har kommet inn på kontoen.

 

Så er det noen som kan anbefale en bedre nettbutikk for spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

400 kroner per spill på release er da ikke så ille? I tillegg så er det jo masse bra tilbud der i tillegg er det jo genialt å ha spillene sine i steam.

 

Jo, når det er billigere å kjøpe spillet fysisk i butikk så syntes jeg det er for dyrt.

 

Enig med at de har bra tilbud og selve løsningen med steam er veldig bra, men prispolitikken på nye spill er elendig.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Supreme Commander 2 i butikk og satt i tre dager i strekk uten å få det til å fungere, kun fordi jeg måtte registrere det i Steam og patche det. Det er ille nok å bli tvunget til å oppdatere et spill jeg har kjøpt på fysisk plate i butikk og kun vil spille i single-player offline, men den eneste måten jeg kan få patchen på er via Steam, og faenskapet nektet helt å laste seg ned. Jeg kontaktet selvsagt Steam kundesupport for å få hjelp, men neida. Eller jo, de var jo hyggelige nok til å henvise meg til en nettside med ubrukelige tips. Hver gang jeg spurte etter hjelp foreslo de noe annen fra samme side. Steam er ikke lenger velkommen her i huset. Eller folk fra Valve, for den saks skyld.

 

Men on topic. Jeg bruker helst platekompaniet,no, men zailor.no og cdon.no funker også helt fint.

Lenke til kommentar

Har samme problem som OP. Forhåndsbetalte/bestilte Dragons Age ekspansjonen fra Absoluttspill og de leverer ikke. Har heller ikke besvart mine 4 (siste) e-poster angående avbestilling og ser ingen ting til pengene.

 

Har nå kjøpt/bestilt fra http://biit.no/ som i bunn og grunn er Amazon i England.

 

Edit:

Provoserende at en nettbutikk (Absoluttspill.no) kan ignorere kundene sine på et slikt vis som de praktiserer idag. Går vel dukken snart tenker jeg.

Man kan vel kontakte banken/visa (og eventuelt betalingsformidleren som absoluttspill benytter - DIBS) å klage?

 

Synd. Denne butikken gikk fra å ha en imponerende service/kundeoppfølging til absolutt å ta ett skikkelig mageplask over nyåret.

Endret av accessd
Lenke til kommentar

Har god erfaring med http://www.g2play.net/ men de opererer i en gråsone.

 

De videreselger spill fra Singapore så vidt jeg vet, som gjør at de kan selge veldig billig til resten av verden hvor prisene generelt er høyere.

Spesielt gjelder dette Steam da Steam som kjent ligger i snitt 36% høyere i pris på spill for Nordmenn sammenlignet med USA og til dels England.

 

Eksempel just cause 2, g2play: 222,- for Steam nøkkel, steam pris: 396,- (britisk steam pris: 272)

 

Ellers anbefaler jeg følgende Firefox greasmonkey/Opera/Chrome script når man skal handle på Steam: http://code.google.com/p/steam-prices/

 

Blir litt mer bevisst på hvor ille man blir flådd i Norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...