Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, sikkert sunt å drikke.

Ingenting galt i det. :thumbup:

Hrm, en time til leggetid. Har nattevakt i helga så må bruke natten på å snu døgnet litt. ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva trenger man øl hjemme for når man bare kan gå ut døra så er det øl bod etter øl bod oppover storgata :p Bluesfestival ftw. Drit vondt i beina, vært ute å gått i hele dag og frem til nåå.

Skrevet

Jeg har en lagerøl som jeg VIRKELIG har lagret.

Best før april 2009. Hehe. Jeg skal åpne den når boksen begynner å bli bulete. ;D

Du veit at øl er ferskvare?

Skrevet

Hehe, heldig :p

Notodden bluesfestival, skal lissom være nordens eller europas største husker ikke :p Anyways den har blitt mindre x) hehe.. Den varer frem til lørdags natta bare ta en tur og meng deg med festival fylikkane som kommer for øl og sprit mer en musikk :p

Skrevet (endret)

Ah ! Kjenner en fyr der som skulle på det :) Askeland familien hehe. EDIT: Han bor forøvrig på Askøy :p

Endret av Elwani
Skrevet

Bjørn Askeland, jobber for et vaske firma, koselig kar. God kompis med sønnen hans :p Han skulle ut han også, alene fedre blir vel tørste i ny og ne de også !

Skrevet

Har en Audi 80 Stasjonsvogn, jeg er også en "forunftig" 18 åring :new_woot: Som i min fornuft sitter med sperrefrist i 3mnd (altså frem til 18 september nå da :p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...