Gå til innhold

skal kjøpe touch mobil for første gang hvilken?


Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg en touch mobil for første gang,men er ikke helt sikker på hvilken.Foreløbig stopper jeg på se x10,sybs den ser helt rå ut men tror jeg venter til oppgraderingen kommer,ellers så ser jeg på htc men ser jo på testene at kameraet er elendig eller dårlig,så er det iphone da? er det noen som har et gått tips?syns det må være ganske bra kamera å batterilevetid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

skal kjøpe meg en touch mobil for første gang,men er ikke helt sikker på hvilken.Foreløbig stopper jeg på se x10,sybs den ser helt rå ut men tror jeg venter til oppgraderingen kommer,ellers så ser jeg på htc men ser jo på testene at kameraet er elendig eller dårlig,så er det iphone da? er det noen som har et gått tips?syns det må være ganske bra kamera å batterilevetid

 

Mange mobilforhandlere og de som jobber med mobiler advarer mobilbrukere som ønsker seg ny mobil å kjøpe nå. De anbefaler at man venter til sommeren fordi det er ventet mange nye telefoner fra de største telefonmerkene som Apple, HTC, Google og Sony Ericsson til sommeren :thumbup:

 

Men jeg ville uansett gått får HTC ;) uten tviil.

Lenke til kommentar

skal kjøpe meg en touch mobil for første gang,men er ikke helt sikker på hvilken.Foreløbig stopper jeg på se x10,sybs den ser helt rå ut men tror jeg venter til oppgraderingen kommer,ellers så ser jeg på htc men ser jo på testene at kameraet er elendig eller dårlig,så er det iphone da? er det noen som har et gått tips?syns det må være ganske bra kamera å batterilevetid

 

Mange mobilforhandlere og de som jobber med mobiler advarer mobilbrukere som ønsker seg ny mobil å kjøpe nå. De anbefaler at man venter til sommeren fordi det er ventet mange nye telefoner fra de største telefonmerkene som Apple, HTC, Google og Sony Ericsson til sommeren :thumbup:

 

Men jeg ville uansett gått får HTC ;) uten tviil.

hvilken htc er best

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Det er en enkel og oversiktlig mobil. Et bittelite minus er at den kanskje kan virke litt bred så kan være litt ubehagelig å ha i lommen for noen... men den er god å holde i :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå er jeg jo selv i tvil om hvilken touch telefon jeg vil ha, men jeg fikk teste sony ericsson x10 på butikken et lite øyeblikk. Etter min oppfatning virket det som en kul telefon.

Men igjen jeg ser at HTC Desire er mye anbefalt..

joda nen noen sverger til iphone å noen til samsung så jeg vet ikke,er litt forvirra

Lenke til kommentar

Sant det. Folk finner "sine" merker å vil kanskje kun ha de telefonene.

Men leste du var giret på sony x10, jeg lurer sterkt på å kjøpe den selv. Virker som en kul telefon som jeg bare har hørt positivt om.. (Enda hvertfall)

har lest litt negativt og,men tror jeg skal vente litt,den skulle komme med en ny oppgradering,så da blir den sikkert enda bedre

Lenke til kommentar

Kameraet er så dårlig på Desire. Sjekk ut amobil sin test av Legend (den har samme kamera), kameraet får slakt. En av de store gledene med mobiler er at du kan ta bilder med den, og den har du med over alt. Var VEEELDIG gira på Desire, men hopper på X10 ass. Der får du det viktigste: 3,5 jack, android, kamera.

Lenke til kommentar

Sant det. Folk finner "sine" merker å vil kanskje kun ha de telefonene.

Men leste du var giret på sony x10, jeg lurer sterkt på å kjøpe den selv. Virker som en kul telefon som jeg bare har hørt positivt om.. (Enda hvertfall)

har lest litt negativt og,men tror jeg skal vente litt,den skulle komme med en ny oppgradering,så da blir den sikkert enda bedre

 

 

Ja det er vell et stort minus at den ikke kommer me nyest oppgradering. Men den kommer nok med det til slutt om ikke for lenge..

Lenke til kommentar

Sant det. Folk finner "sine" merker å vil kanskje kun ha de telefonene.

Men leste du var giret på sony x10, jeg lurer sterkt på å kjøpe den selv. Virker som en kul telefon som jeg bare har hørt positivt om.. (Enda hvertfall)

har lest litt negativt og,men tror jeg skal vente litt,den skulle komme med en ny oppgradering,så da blir den sikkert enda bedre

 

 

Ja det er vell et stort minus at den ikke kommer me nyest oppgradering. Men den kommer nok med det til slutt om ikke for lenge..

ja deter lovet en oppgradering innen kort tid

Lenke til kommentar

Vent på Samsung S8500 Wave den kommer med verdens beste skjerm og vil banke alle med sin Super Amoled Skjerm samt den har et strålende brukergrensesnitt, batteritid og kamera samt den er dødslekker :thumbup: Les testen i føsteposte her og se man sammenligner sjermen mot andre.. Desire og iphone er ræva i forhold blant annet. Den kommer i løpet av mai.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1203762

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...