Gå til innhold

Årets PL-lag 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være seriøs så bør vel Cesc og Lamps være relativt selvskrevne. Eneste som trekker ned ved Cesc er at han har vært skadet en del.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lalalalala. Milner. :)

Petrov for Villa kan jo være med. Fabregaaaas.

Og at Lamps for veldig svak i første halvdelen av sesongen Geir. Jeg hadde hatt Milner og Fabregas selv om jeg elsker Lamps. Fabregas har rett og slett vært vfor god når han har spilt i år og Milner har vært mer stabil enn Lamps mtp. første delen av sesongen av Lamps. Milner har seriøst vært fantastisk i år-

Endret av tc47
Skrevet

Scott Parker

Kommer sikkert ikke til å komme inn på årets lag, men jeg synes han fortjener det. Helt syk sesong, eneste grunnen til at West Ham fortsatt er i PL. Han spilte så bra for Charlton i sin tid at Chelsea bestemte seg for å kjøpe han, pr nå er han mye bedre enn det han var den gang.

Om han ikke får komme med til VM for England på bekostning av Carrick/Barry kommer jeg til å grine. Han hadde helt sikkert blitt lagt merke til i en større klubb, og det er en grunn til at alle spillere i West Ham, selv Cole og Green er til salgs, mens Parker ikke er det.

Skrevet

Cesc og Lampard stiller nok som favoritter, men er usikker på hvem jeg skal velge av de og Milner/Fletcher/Parker. Kan komponere en veldig bra midtbane bare av de. Vanskelig å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...