Gå til innhold

ICE reduserer nedlastings grensen


Anbefalte innlegg

Jeg er bredbåndskunde hos ice og har abonnementet: alltid på nett.

 

Dette ble valgt hovedsaklig fordi det hadde den høyeste nedlastnings grensen av de mobile bredbåndsaktørene for private (10GB I måneden)

 

Her om dagen fikk jeg et nyhetsbrev fra ice der det informerer om at de fra 15 mai vil redusere grensen for nedlasting fra 10GB til 6GB for privatkunder.

 

De henviser også til sin kundeservice side for mere info ,men på FAQ :

 

"finnes det begrensinger i dataforbruket på mobilt bredbånd" ,står det blandt annet :

 

"Hos ICE er denne grensen for tiden på 10GB som er markedets beste kapasitet på nedlasting"

 

 

Jeg har forsatt 7 måndeder igjen av mitt abbonement og lurer på hvor jeg står juridisk ,kan jeg si opp abonnementet eller forlange å få 10GB nedlasting per måned ut avtaleperioden ?

 

 

Ønsker også deres meninger om mobile bredbåndsleverandørers markedsføring av produkter og tenester.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er bredbåndskunde hos ice og har abonnementet: alltid på nett.

 

Dette ble valgt hovedsaklig fordi det hadde den høyeste nedlastnings grensen av de mobile bredbåndsaktørene for private (10GB I måneden)

 

Her om dagen fikk jeg et nyhetsbrev fra ice der det informerer om at de fra 15 mai vil redusere grensen for nedlasting fra 10GB til 6GB for privatkunder.

 

De henviser også til sin kundeservice side for mere info ,men på FAQ :

 

"finnes det begrensinger i dataforbruket på mobilt bredbånd" ,står det blandt annet :

 

"Hos ICE er denne grensen for tiden på 10GB som er markedets beste kapasitet på nedlasting"

 

 

Jeg har forsatt 7 måndeder igjen av mitt abbonement og lurer på hvor jeg står juridisk ,kan jeg si opp abonnementet eller forlange å få 10GB nedlasting per måned ut avtaleperioden ?

 

 

Ønsker også deres meninger om mobile bredbåndsleverandørers markedsføring av produkter og tenester.

 

Du har inngått en avtale på gjeldende vilkår, så jeg syns dette er et brudd på avtalevilkårene og at man da er fristilt fra bindingen.

Dog kan det hende ICE har en klausul i avtalevilkårene, så anbefaler at du leser disse nøye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...