Gå til innhold

Samsung 50" PS50B551 ELLER Panasonic 50" TV TX-P50S10E ?


Anbefalte innlegg

Hei,

Skal velge tv, minimum 50t og max 10 000 i pris.

 

Har kokt ned til følgende alternativer

Samsung 50" Plasma PS50B551: 8000kr

Panasonic 50" Plasma TV TX-P50S10E: 9000

 

Tv'en skal hovedsaklig brukes til vanlig tvtitting, fotball, litt film DVD/Blueray og en og annen tilkobling med spillkonsol/pc blir det nok og. Hvilken bør jeg velge/finnes det andre alternativer til den prisen?

 

Er veldig i tvil, Panasonic eller Samsung? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Samsungen selv, og det er det beste kjøpet jeg har gjort. Ikke bare bildekvaliteten er sinnsyk bra til prisen, men i tillegg har den sinnsykt kult design(mye kulere enn panasonicen), og man kan også "oppgradere" den i menyen til 650 modellen, og deriblant få noen ekstra funksjoner.

 

Herlig TV, hadde uten tvil kjøp samme TV om igjen, kan nesten ikke forsatt fatte at man får så mye for kun 8 lapper.

Lenke til kommentar

Hørt mye bra om designet på Samsungen ja. Eneste eg er litt i tvil på, har testet en "eldre" samsung plasma 50 tommmer - en som bare var HD ready og ikke full hd.

Den sleit voldsomt med innbrenning, typisk var kanallogoer og stillingen i fotballkamper etc godt innbrent og kunne sees 10-15minutt etter bytte av kanal.

 

Sliter denne samsung modellen med det samme? Andre aspekter ved Samsungen/Panasonic'en som er verdt å nevne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...