Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mobtrap.png

Dette var på 10 minutter, altså 636 x 6 = 3816 i timen.

En kraftig nedgang fra de 11 - 12 000 den produserte før algoritmen ble fiksa (var vel i halloweenupdaten).

Skrevet

Hvilken type er det du har? Dimensjoner?

Tårn som går fra topp til bunn, husker ikke helt dimensjoner sånn ellers. Enkle tips er å sørge for at du befinner deg (der items ender opp) 16 blokker fra der mobs skal spawne, og pass på at du lyser opp områder rundt. Da tvinges mobs til å spawne i tårnet.

mobtrap2.png

Dette er altså i bunnen av tårnet. Mobs faller ned i hjørnene og blir drept av lavaen (de svære lavatårnene er bare til pynt). Videre fraktes alle items til midten av rommet og i en kanal vekk fra ytterveggen av tårnet.

Skrevet

når vi snakker om redstone; er det noen som liker å lage avanserte kretser med det? Hadde vært morro å bygge sammen med noen!

Skrevet

når vi snakker om redstone; er det noen som liker å lage avanserte kretser med det? Hadde vært morro å bygge sammen med noen!

Det hender jeg tar på meg et og annet hodebry på serveren til Hardwork. :p

Skrevet

Pleier som regel å bygge avanserte låser til dører, og har i tillegg bygget en liten, men avansert, 3-veis jernbanestasjon. Så et samarbeid om noe stort hadde vært en spennende utfordring, det ;)

Skrevet

Den rekker mest sansynelighvis ikke lengere. Tror den går 15 blokker bortover eller noe i den duren. Du må lage en forlenger.

Hvordan gjør jeg det?

Skrevet

Den rekker mest sansynelighvis ikke lengere. Tror den går 15 blokker bortover eller noe i den duren. Du må lage en forlenger.

Hvordan gjør jeg det?

Blir lettere om du leter litt på youtube en at jeg prøver å forklare det. Er en stundt siden jeg har holdt på med redstone, men tror det er det repeater blokker er til.

Skrevet (endret)

post-166558-0-77382700-1301344207_thumb.png

Hvis du ser i bildet jeg har lagt til er den en "double not", også kalt repeater. Lag en slik en, og du holder ut i 15 blokker til

edit:

Slik som dette post-166558-0-00355000-1301346632_thumb.png

Endret av Byxxi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...