Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer absolutt ikke å få tak i nok kull... tenkte jeg skulle lage meg en mobspawner, men får ikke nok til å smelte kull, enda jeg har en syyyk gruve :/

Kull? Det får du da ved å grave deg inn i fjellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ispinne creeper, den stygge andungen og mad cow disease?

Kanskje det :D den aller enkleste var creeperen som også er favoritten min :)

Skrevet

Nei. Portalen går til underverden. Men, du kan jo forflytte deg raskere ved å lage ny portal i underverden for så å komme ut lenger unna på overflaten. 1 block i underverden tilsvarer 8 blokker i distanse på overflaten.

Skrevet (endret)

Nei. Portalen går til underverden. Men, du kan jo forflytte deg raskere ved å lage ny portal i underverden for så å komme ut lenger unna på overflaten. 1 block i underverden tilsvarer 8 blokker i distanse på overflaten.

Mener å ha lest at det går 16 ganger raskere, aka 16 blokker i virkeligheten = 1 blokk i helteve.

Kan ha lest feil tho.

Endret av liiland
Skrevet

Er det noen overflate i helvete? Eller er det bare en jævla svær hule?

Og hva kan en finne der, annet enn den artige gjørma, lysende stein og stein en kan brenne som lykt?

Skrevet

Jeg bruker helvete hovedsaklig for raskere transport med portaler og for å farme lightstone. Man kan også skru på lyden og dra inn dit for å shitte brix.

Skrevet

Jeg har nettopp fått en ny idé til hva jeg kan bygge på mappet mitt! Jeg har en stor ørkenbiome rett ved siden av spawn. Der skal jeg bygge en afrikansk landsby. :love:

Med runde trehus, stråtak og bål.

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Med runde trehus

Problemet blir da at dette er minecraft :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...