Gå til innhold

Salg av to komponenter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg skal selge et par komponenter, og lurer på om evt noen kunne gi en pris på hva jeg kan forvente å få for de.

Asus Rampage II Extreme, og Intel Core i7 920.

- Are

Endret av dxspulse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fornøyd med dem da? :p

Joda, er mer enn fornøyd! ;) Men jeg liker å prøve ut nye ting. Så skal blant annet prøve en ny cpu, og et nytt hk med bla. sata 6Gbit. :)

Skrevet

Blitt brukt til noen form av overklokking?

Ikke til annet enn forhåndsinstilte profiler i BIOS. Som ligger på 3,2GHz. Med andre ord ingen store påkjenninger foretatt.

Skrevet (endret)

Ikke for å ødelegge morra men....

Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart.

mitt forslag til førstepost:

"Hei!

Jeg skal selge et par komponenter, og lurer på om evt noen kunne gi en pris på hva jeg kan forvente å få for de.

- Are"

Endret av Medicaner
Skrevet

Ikke for å ødelegge morra men....

Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart.

mitt forslag til førstepost:

"Hei!

- Are"

Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser.

https://www.diskusjon.no/guidelines

edit: litt sen der.

It's done. Glemte meg. Beklager.

Skrevet (endret)

66.7% av dagens pris for komponentene

Komponentene er montert og tatt i bruk.

Selv om komponentene virker er det muligheter for at det er oppstått små defekter eller nærtliggende vil oppstå defekter. Derfor er varene verd 2/3 av hva det koster å kjøpe tilsvarende.

Hvis komponentene var eldre eller var utdatert så ville verdien være 1/3 til 1/2.

Endret av BadCat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...