Gå til innhold

Splinter Cell: Conviction - Tråden


Anbefalte innlegg

Fikk igår Splinter Cell Conviction. Må si det var.. spesiellt.

 

Sniking er delvis borte nå, mye mer dreping, men de har ikke lengre noen regler, du kan gjøre hva du vil.

 

 

Idiot! Nå kunne du spoila alt for deg.. tulling!

 

 

Er ca 2 timer inni spillet og må si jeg elsker det. Eneste minus er ubegrenset ammo på pistol, men må nesten ha det..

 

NRK's anmeldelse: http://www.nrk.no/magasin/spiller/1.7077960

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk igår Splinter Cell Conviction. Må si det var.. spesiellt.

 

Sniking er delvis borte nå, mye mer dreping, men de har ikke lengre noen regler, du kan gjøre hva du vil.

 

 

Sarah er i live.

 

 

Er ca 2 timer inni spillet og må si jeg elsker det. Eneste minus er ubegrenset ammo på pistol, men må nesten ha det..

 

omg dum som eg er so trykker eg på spoiler tagen, jaja min feil.

Lenke til kommentar

Ja. Men Sam er ikke lengre en Splinter Cell. Han forlot det pga dattra. Men du får bruk for flere Splinter Cell-ting, ja.

 

Jeg blir bare så utroolig frustrert da jeg ikke klarer det.., kan være såå nær, så ser en meg, og der ligger jeg.

 

Men har blitt bedre til å drepe mange, så går bedre.

 

Er på et oppdrag der ikke en kan se meg. Ser noen meg, back to the start.

 

Fjerde siste oppdraget tror jeg. Jeg infiltrerer stedet som har samme navnet som det første Splinter Cell spillet opprinnelig skulle ha.

Lenke til kommentar

Jeg vet at du skrev i spoiler, men er det mulig om du kan fjerne det? Det var visst ikke bare meg som falt i fella og trodde det var bare en liten spoiler.

 

Vet ikke hvordan dere allerede har fått spillet med mindre dere har chippa konsoll, men skal hente det på Gamestop på torsdag. It's gun be cool.

Endret av MK-Card
Lenke til kommentar

Det er alt for kort ja :s

Men gøy likevel :D

 

Er greitt nok at det ikke lenger er tradisjonelt Splinter Cell, men et mer skyte spill med snike elementer. Kan fortsatt snike :p

 

Det som irriterer meg (foruten at det var for kort) er at blir du oppdaget står vaktene rundtom å roper å skriker. Det blir irriterende i lengden!

Flott at de ikke bare går tilbake til patrulje med en gang de ikke finner deg, men ingen går da sånn å skriker når du leter etter en brutal fyr som kan knuse skallen din med ett lite vindpust som du vet sniker rundt i skyggene :s

 

Coop var og litt kort :s MEN savner flere "stealth players" på LIVE. Er så mangen som bare tuurer fram som om de hadde en rakett i rumpa :p

 

Hadde vert gøy å spillt coop der en skulle ta livet av minst mulig for å få gjort thze objectivez.

 

Grafikken var og litt daff syns jeg, ting virka livløst =/

 

Men alt i alt; skikkelig morro! :D Og som en hardbarka SC fan og veteran legger jeg ikke dette på hylla med det første.

 

Håper så inderlig det kommer fler Multiplayer maps.

 

oo! Ps! :p

Face off multiplayer var dum ><

Jeg likte ideen, men hver gang jeg har spillt det spawner jeg en held random plass, veldig ofte midt mellom et par vakter som går å leter etter meg. ><

 

Face off med litt større baner. Ikke spawne mellom vakter så hadde det vert konge! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...