krutselno Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Mitt trådløse logitech tastatur har plutselig sluttet å virke. Har prøvd det meste med å installere drivere på nytt og trykke på connect-knapper. Da jeg satte inn nye batterier, virker det som at det virket i et par sekunder, men så sluttet det å virke igjen. Noen som har noen tips?
trubadurix Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 heisann slet litt med dette jeg og prøvde det du beskriver her ringte også til diverse butikker fikk til svar at det kan være skjermen din som forstyrrer senderen din :-? . jeg flyttet den vekk fra skjermene( den var plasert midt mellom to skjermer) virker nå helt fint hos meg :o
Faxofile Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Jeg får samme problemet, men ikke på tastaturet men på musa. Har w2k og av og til slutter den bare å virke. Må starte maskinen på nytt for å få den til å funke igjen.
krutselno Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Skrevet 11. juni 2003 heisann slet litt med dette jeg og prøvde det du beskriver her ringte også til diverse butikker fikk til svar at det kan være skjermen din som forstyrrer senderen din :-? . jeg flyttet den vekk fra skjermene( den var plasert midt mellom to skjermer) virker nå helt fint hos meg :o Senderen står ikke i nærheten av noen skjerm eller noenting annet som kan forstyrre de elektroniske signalene. Og til Faxofile; jeg har startet maskinen på nytt MANGE ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå