Gå til innhold

Project IGI -- hvor er HUD-en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde nettopp å spille IGI igjen for første gang på en del år ...

Men det er ingen HUD oppe når jeg spiller; og når jeg trykker ESC kommer det ingen meny opp, spillet bare "fryser" til jeg trykk ESC en gang til.

Noen som har en løsning på dette?

Prøvde å kjøre spillet som Win 98 (compatibility), men det hjalp ikke.

Bruker Win Vista, GTX 260.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd spillet på 3 forskjellige pc'er, HUD'en funka kun på en av dem. Vet ikke hvordan du kan fikse det, dessverre. Det jeg gjorde var å feste en teipbit på skjermen over midtpunktet i kikkerten, for så å tegne på en rød prikk der siktekornet skulle være. Funka som fjell :p

Skrevet

Hmm, finnes det noen patcher å oppdrive mon tro? Eneste forslaget jeg kommer på i farta er å sette ned alle grafikkinnstillinger til lav/low og skru av AA/AF.

--

Beklager off-topic, men: Beges, hahahaha :D

Fikk meg til å mimre tilbake til "no scope"-konkurranser i CS med scout, alltid noen som jukset ved å klistre en teipbit midt på skjermen. Primitivt, men effektivt.

Skrevet

Har prøvd spillet på 3 forskjellige pc'er, HUD'en funka kun på en av dem. Vet ikke hvordan du kan fikse det, dessverre. Det jeg gjorde var å feste en teipbit på skjermen over midtpunktet i kikkerten, for så å tegne på en rød prikk der siktekornet skulle være. Funka som fjell :p

Husker jeg gjorde akkurat det samme. Good times :D

sær liten bug det der, husker at demoen funket helt fint, men ikke selve spillet. teip og tusj is the way to go.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...