Gå til innhold

Bifftråden - Diskuter ALT om biff (Les førstepost)

Liker du biff?  

192 stemmer

1. 1. Liker du biff?

• Ja det er favorittretten min
      189
    • Nei
      1
    • Har ikke smakt
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teflonpanner blir ofte utslitt etter noen år, særlig de billge pannene. En god jernpanne kan vare i generasjoner om man tar godt vare på den.

Skrevet

Jeg kan herved avkrefte ryktene om biff på kiwi denne helgen, det er ytrefilet av svin som er ukens god helg produkt :sick:

Du sa jo du var 100% sikker på at det var biff denne uka? blir det biff neste uke da?

Skrevet

Svinefilet er jo veldig godt det også da, om man har en relativt stor bit slik at man kan få en fin skorpe samtidig som at innsiden har en veldig liten rosa blødning i midten.

Skrevet

biff, eller kyllingfilet,

Grunnen til den sjokkerende nyheten er en annonse i dagens lokalavis, der det på spygrønn bakgrunnsfarge reklameres for svinefilet til 14,90.

Jeg sørger, men er det nå 110% sikkert at det blir biff neste uke?

Skrevet

Greia med bearneise er at den skal være litt syrlig, slik at den gir en god kontrast til biffens mørke dype smak.

Jeg synes det er viktig at den sausen ikke smaker så likt biffen. Den skal skille seg ut, men på en positv måte

Skrevet

Jeg støtter også bearneise fordi det også passer godt med mye tilbehør som fløtegratinerte poteter i tillegg til å være perfekt til biffen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...