Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker/vurderer å slå opp med dama - HJELP, vil ha henne tilbake!


Anbefalte innlegg

Les dine egne innlegg, det har vært et turbulet forhold der du hele tiden har vurdert å slå opp. Kom deg ut og heng med venner, så blir du vant til singellivet igjen. Den største feilen jeg selv har gjort når det kommer til jenter, og som det virker som du gjør nå, er å prøve å fortsette forholdet; Ikke fordi du egentlig føler kjærlighet for dama (for all del, du kan jo være glad i henne på andre måter), men fordi du er redd for å være alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, prøver å gå videre nå. Tok en siste avskjed der jeg la en bukett med roser i postkassa hennes og et brev der jeg ba om unnskyldning. Nå går jeg videre.

 

Er bare så utrolig vondt å tenke på måten jeg oppførte meg på og alt jeg gjorde.

Flott. Nå viser du selvinnsikt ved at du skjønner hva du har gjort. På den måten lærer du av dine feil, og har vokst på det. Alle kan gjøre feil, men ikke alle er villige til å innrømme at de har gjort det.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Se Positivt på det, nå vet du ihvertfall hvordan det ikke skal ende opp i neste forhold! :thumbup:

 

Andre Du kan forsøke og ta innover deg og tenke over :

1. Hvem er Jeg?

2. Hvem vil jeg helst være?

 

Tenk over disse, prøv og finn ut hvordan du kan framstå som en best mulig utgave av deg selv.

 

ellers gjelder det å kvitte seg med de negative og selvkritiske tankene som surrer der oppe fordi etterhvert som tiden går kan de bli til en realitet.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Takk folkens :)

 

Er så rart. Hun har fortsatt nøklene til leiligheten min. Faren hennes har også et sett. Hun tok med seg masse bilder og en haug med andre ting som minner om oss. Mulig det kun er fordi hun vil ha minnene. Og jeg vet hun har rosene mine på rommet sitt og sover med bamsene "våre" i senga hennes. Men så er jeg også ganske sikker på at hun har begynt å holde på med en annen litt. Sletta henne fra facebook for å ikke vite hva hun driver med, men kanskje det var dumt.

Lenke til kommentar

Slett henne helt i fra livet ditt nå.. Smart ting! Du trenger ikke å vite hva hun driver med, det gjør deg ikke noe godt.

Om dere skulle treffes TILFELDIG en eller annen gang, se an saken om du vil ha kontakt med henne igjen da... Intill den tid, send en meld å få igjen nøklene dine og gi henne en vennlig beskjed om at de tingene som ikke er henta innen 1uke blir kasta.

(Hu har vært å henta en del allerede, så ei uke på å hente evt resterende burde være grei skuring)

 

Lykke til, og til neste gang har du sikkert lært litt!

Lenke til kommentar

Ja, da var jeg tilbake. Vi slo opp for noen uker siden, men jeg trodde alltid jeg skulle ha muligheten til å få henne tilbake. Hun flyttet ut, og jeg besøkte henne av og til. Er senest en uke siden jeg satt i senga hennes og klina med henne. Men nå vil hun ikke ha meg tilbake, i helga tok hun denne avgjørselsen. Men jeg skulle få en sjanse til ved at hun skulle bli med meg hjem til jula. Og når at jeg var på fylla på lørdag måtte jeg selvfølgelig ødelegge alt. Ringte henne og sa mange ting som såra henne dypt og som gjorde henne redd for meg. Dro til henne dagen derpå, desperat og gråtende og ba om tilgivelse, men hun ba meg om å gå. Det samme skjedde på mandag da hun kom å henta tinga hennes. Prøvde å få henne til å gi meg en eneste sjanse til. Men nei. Får ikke engang ringe henne på telefon mer. Det skjærer meg rett og slett i hjertet. Særlig om kveldene når jeg ligger alene i senga uten henne.

 

Nå aner jeg ikek hva jeg skal gjøre. Kompisene mine sier at jeg skal gi henne litt tid for å la det synke inn litt, og jeg prøver å følge det rådet. Men lurer også på om jeg i slutten av uka (for da har det jo gått litt tid), om jeg da skal vekke henne utenfor soveromsvinduet hennes med musikk som hun elsker fra bilen, og en stor bukett med roser.

 

Hva synes dere? Jeg angrer så sykt på alt jeg har gjort.

Du har behandlet henne dårlig, og du selv har gitt henne grunn til å være "bossy". La nå jenta få leve livet sitt uten deg. Du bare ødelegger for henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...