Gå til innhold

Spill Modern Warfare 2 gratis (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke til å pre-loade i går.. Har sett på MW2 som noobespillet, får se om jeg skifter mening :p

I starten er det nok artig, men problemet er at du ikke trenger å være god generelt for å eie i spillet, bare å spille lenge så du får masse gadgets..

Skrevet

Når de lokker med 15 % rabatt (satt NED TIL 50€), kan de dra til helvete for min del.

Skal du ha kjøpere av et ntyt spill som ikke enda har kjøpt det kreves minst 50 % rabatt for min del for at jeg skal bruke mine sure kroner på noe som mest sannsynlig er nok en fjasko (COD 5 var en gedigen skuffelse, og det jeg har hørt fra COD 6 er enda verre).

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Håper egentlig at steam prisingen i norge ikke er i tråd med EØS avtalen for handel. Ettersom Euro ikke er en Norsk myntenhet.

Endret av Slettet+513
Skrevet

Jaja fint de er desperate da. MW2 ble spilt i 2mnd, og logger faen meg ikke inn igjen.

Makan til drittspill kan du lete lenge etter

Skrevet (endret)

Spilte det i 5 minutter. Ikke morsomt. Jeg spilte ihvertfall ca. 10 timer av COD4, men dette var rett og slett kjedelig.

edit: Og til en pris av 50 euro på tilbud, glem det.

Endret av Skrujernet
Skrevet

Spilte det i 5 minutter. Ikke morsomt. Jeg spilte ihvertfall ca. 10 timer av COD4, men dette var rett og slett kjedelig.

edit: Og til en pris av 50 euro på tilbud, glem det.

Ble så utrolig blad da jeg leste dette.. :D

PS! Folk vil hate deg for dette.

Skrevet

Man kan fint eie folk i lvl 70 med en standard lvl1 class, f.eks m4a1 silencer - spas12 - scavenger - stopping power - steady aim - semtex - stun grenade.

Men er enig i at det er et drittspill...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...