Gå til innhold

Hvordan pakke ut en ISO fil i NERO

Ronnie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja spørsmålet ligger vel i emnet. Jeg har noen filer i ISO format, skulle gjerne ha brent de ut som vanlige filer. Bruker NERO 5.5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne løsningen krever at du laster ned isobuster.

Last ned dette programmet.. ca en halv diskett

Åpne *.iso eller *.bin fila der og legg de i en mappe.

Så kan di glad og lykkelig brenne de filene rettt over til en cd.. Ikke masse arbeid i det..

Bruker selv isobuster til å pakke filene ut og så winoncd 3.8 til å brenne de i. Ingen problem foreløpig.

Skrevet

hvis filen har formatet: ***.iso.exe så kan du åpne den som "burn image" i fil menyen, da må du huske å velge å vise "all files" når du åpner filen...

Skrevet

Takk for tipset om Isobuster, jeg lastet det ned og nå gikk det smertefritt å brenne min ISO fil med Windvd 3.0 DTS.

Ronnie

Skrevet

Bare et spørsmål på tampen her. Hva er vitsen med å pakke ut alle disse ISO-filene?

Kan det ikke fort bli problemer hvis CD'en f.eks. er bootable?

Mvh

Guybrush

Skrevet

Hvis man har en bootbar iso eller bin/cue og deretter pakker dette ut på disken og brenner dette til CD vil man miste muligheten til å boote :sad:

Programmer som støtter cue/bin og iso formatene er bla CDRWin eller Fireburner er bra.

Sjekk ut WinISO, et program hvor man kan legge til filer i et image uten å ødelegge bootbare image.

mvh

terje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...