Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trang vagina?


Gjest Marthe

Anbefalte innlegg

13 år?

 

Lille vennen, spør mammaen din

 

(Kjære forfattere her inne, jeg gremmes)

 

Jeg begynte å utforske sånt da jeg var 13? (Ja, jeg er jente)

 

Og jeg kunne aldri i verden ha diskutert det der med mamma'n min. Seriøst. Mamma fikk så vidt vite at jeg hadde fått mensen. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da er ikke du gjennomsnittrt kanskje,

 

Hallo, 13 år. har du lest hva som er svart? Tror ikke dette forumet er det rette for å svare en liten jente. Bare SÅ trist hele greia.

 

Er det en jente på 13 år som har skrevet innlegget? Tviler

Lenke til kommentar

Men da er ikke du gjennomsnittrt kanskje,

 

Hallo, 13 år. har du lest hva som er svart? Tror ikke dette forumet er det rette for å svare en liten jente. Bare SÅ trist hele greia.

 

Er det en jente på 13 år som har skrevet innlegget? Tviler

 

Kjære gjest. Du bryter med våre regler for gjesteposting, gjesteposting er en funksjon for at de som vil poste anonymt om sensitive tema kan gjøre dette, ikke for de som ikke orker/gidder/vil å registrere seg her.

 

Anbefaler at du registrerer deg her, da vi stort sett sletter innlegg som bryter med regler for gjesteposting.

 

Da er det lettere for andre å se hvem du er og hva du står for, selv om du fortsatt er anonym. Flere slike gjestepostere som deg har registrert seg og bidratt mye her på forumet :).

 

Ikke kommenter dette innlegget, send meg en PM om noen skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar

kun i veldig få tilfeller er det snakk om at du fysiologisk sett er for trang. oftest handler det om at personen ikke er avslappet eller opphisset nok. vaginaens struktur tillater ganske ekstreme forandringer. og når du blir seksuellt opphisset stømmer blodet ned i skjeden og fyller skjedeveggene, hvilket fører til at vaginaen strekker seg ut i sin fulle lengde. hvis du har problemer selv når du er totalt avslappet eller opphisset anbefaler jeg at du tar kontakt med en fagperson, evt. forelder.

 

de som har kompetangse på dette området er f.eks: helsesøster på skolen din eller fastlege. men jeg vil anbefale at du snakker med moren din eller en eldre søster (såframt hun er seriøs, og vil ta problemet ditt seriøst)

 

tusen takk for at du spør!

lykke til!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...