Gå til innhold

Problemer med save til gta sanandreas (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg fant en sonn 100% ferdig save game på internett, men det fynker jo ikke og spillde den, spille starte bare helt fra begynnelsen der med den sykkelen. Hva er det som kan være galt?

tpf = Takk på Forhond

Endret av Spenis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp

da er den ferdig:)

Ok, men nå fynker ikke spillet, når jeg starter det og trykker inn på saven så lukker det seg og så står det at gta_sa.osv ................ Har sluttet og fungere osv.....

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Er spillet originalt?

Skrevet

jepp

da er den ferdig:)

Ok, men nå fynker ikke spillet, når jeg starter det og trykker inn på saven så lukker det seg og så står det at gta_sa.osv ................ Har sluttet og fungere osv.....

Dette kommer opp se <<BILDE>>

Er spillet originalt?

Ja, jeg har kjøpt og betalt det i butikken....... Der er ikke torrent eller noe sont. :)

post-204873-1270407036,3651_thumb.jpg

Skrevet

OFF.........

Nei, det gikk ikke det heller, det samme kom opp igjen............

Men viss du har spilt GTA og du har 100%..... og viss du vil så kan du/viss det går sende filen til meg på mail??

Skrevet

Skjønner bare ikke hva som kan være feil. Altså hadde spillet vært lastet ned fra tpb så hadde jeg skjønt hvorfor det ikke hadde funket...

Skrevet

Skjønner bare ikke hva som kan være feil. Altså hadde spillet vært lastet ned fra tpb så hadde jeg skjønt hvorfor det ikke hadde funket...

Ok, men det er ikke lastet ned..... så jeg får vel bare spille meg opp selv....

Jeg hadde en bror som kunne dette, skulle spørre han...... Men han har desverre blitt borte, han kræsjet og omkom.... Men ja..... jeg takker alle som har bidratt til og hjelpe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...