PgUp Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Har et problem der psstore ikke vil akseptere kortet mitt. Har tastet alt inn 100% riktig og prøvd flere ganger. Noen som vet hva problemet kan være? Fungerte helt fint bare for noen uker tilbake. Har dekning og alt er i orden.
b-real Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Ta kontakt med banken din. Dog, er vel kanskje ikke så lett nå i påsken.
PgUp Skrevet 1. april 2010 Forfatter Skrevet 1. april 2010 Er ikke et problem med kortet, brukte det igår. Lurte på om det var et kjent problem på pstore.
hazzie Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Jeg klarer heller ikke bruke mitt kort på pstore, tror det er pga den flotte Å-en i navnet mitt.
Øyvri Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 da bruker du "a" istedenfor "å" eg må alltid endre fra øyvind til oyvind
LaStrada Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Amerikansk psstore? Der funka ikke mitt visa-kort.
Luchy Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Du må nok kjøpe det du vil ha gjennom den europeiske PSstore.
Dʋgɢtung Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Du må nok kjøpe det du vil ha gjennom den europeiske PSstore. Jeg har handlet flere ganger gjennom den amerikanske PSStore med mitt norske kort. Så det er ikke noe problem.
HerrGhost Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Har også dette problemet, virket før påsken men no vil det ikkje funke i det hele tatt. Kortet funker fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå