Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne ha visst hvor restriktiv den lille Anti-Cyclone Adapter er. Har googlet litt men ble ikke noe smartere. Da får den bare sitte i tanken inntil videre.

Skrevet

Skulle gjerne ha visst hvor restriktiv den lille Anti-Cyclone Adapter er. Har googlet litt men ble ikke noe smartere. Da får den bare sitte i tanken inntil videre.

Tviler på at den påvirker flow noe særlig ;)

Takk :) Kommer oppdatering i morgen en eller anner gang :D

Yaaaay! :p Lurer litt på om jeg skal lage en liste på min egen worklog, og bestille 2x SP 120 vifter til, for å få 100% riktige benchmarks
Skrevet

250 tanken er ganske høy, og min inlet er på toppen. Skal mye til å skyte boblene så langt ned slik at de når outlet der hvor adapteren sitter. Tror den har mer hensikt i 150 tanken.

Jeg har en 250 tank i den ene maskinen min, men der tok jeg ut Anti-Cyclone dingsen, hadde ingen misjon der, men på 150 tanken jeg har funker den greit. Kjører inlet i toppen på begge tankene Eventuelt kan du jo bare bruke et grovfilter i bunnen på tanken istedet :)
Skrevet

Fikk surret meg til å montere en AquaComputer strømningssensor i går :new_woot: . Så nå er det bare å vente på resten av delene :grin2:. Blir gøy å teste Aquaero

post-211202-0-71529100-1360412043_thumb.jpg

post-211202-0-09581500-1360412229_thumb.jpg

Skrevet

Hmmm, da tror jeg også tar ut den dingsen neste gang jeg tømmer loopen. Kan ikke helt se for meg at boblene får så god fart på seg at de når helt ned i outlet utgangen.

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt UNC 6-32 umbrako skruer? Tenkte jeg skulle bytte skruer når jeg skal rengjøre viftene mine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...