Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Suzuki FZ forgasser fylles opp med bensin.


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Suzuki FZ 50 for 3 mnd siden. Det var montert trim sylinder, gasser, påtte og diverse andre småting. Jeg byttet trimsettet som stod på mot orginal sylinder, gasser og det som måtte til for å få den original. Etter original settet ble montert startet jeg mopeden og den gikk kanskje 15 sekunder før den stoppet igjen. Det jeg da legger merke til er at gasseren fylles opp med bensin og besinen går halvveis opp tilbake i bensin slangen igjen. Har tatt av gasseren og tatt en rens av den men problemet er der fortsatt, har også sjekket at flottøren ikke har hengt seg opp. Den starter med stopper som sakt etter en liten stund.

 

Virker som om det kommer kun noen få dropper bensin ned til sylideren, har rett og slett gått tom for løsninger om hva dette kan være. Ser ut til at problemet ligger i gasseren, innsuget/reeden. Har et lite håp om at noen kanskje kan komme fram med en løsning til meg? På forhånd takk :)

Endret av bjornw7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en anelsen om dette jeg også. Men den FZ'n delene stod montert på før jeg byttet. gikk jo som ei klokke 30 min før vi byttet. Kan også nevne at jeg fikk meg en lengre tur med mopeden igår. Kjørte i 10 minutter uten problemer plutselig, merkelig det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...