Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runketeknikker - hva gir deg den beste orgasmen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha, ja jeg er heldig :p

Gjorde det første gangen i 10-års-alderen, altså 1 år etter at jeg begynte å runke meg selv :p

Nå er jeg 14, og har 21 cm av ren kåthet der nede, så får bruk for den mykheten nå for tiden :p

Skrevet

Hehe :p

Men dere som klarer å suge dere selv. hva gjør dere når dere kommer? :hmm:

Hvis dem trener og tenker på kosthold, er det bare å svelge. Hvis ikke tenker jeg dem hopper av i svingen ;)

Skrevet

Tror, uten at jeg har prøvd selv, at det er mer en psykisk sperre når et gjelder smaken på sæd.. Merker selv at jeg ikke klarer å kysse jenter som nettopp har svelt..

Skrevet

lol, alltid rart å smake på sin egen sæd :p

Leste forresten om en raring fom frøs sæden sin, varmet den opp igjen, og sprøytet den inn i munnen sin ved hjelp av en liten sprøyte, for å simulere sædsprut :p

Sært...

Skrevet

Den beste orgasmen er vel når jeg holder på å komme så holder jeg igjen alt jeg kalrer mens jeg "maserer" penishodet. Det gir en helt fantastisk orgasme uten at du spruter. I tillegg så kan du bare starte på ny runde uten problem :D

Gjest gutt22
Skrevet

Å stimulere anus er gir en bedre orgasme for meg, enda mer om jeg stikker en finger inn å masserer prostata.

Utenom dette har man et punkt mellom anus og kanten der pungen begynner som er utrolig følsom for massering.

Jeg får den beste orgasmen når jeg ligger på ryggen, alt annet tar flytter fokuset vekk fra orgasmen :p

Gjest fleshligh2010
Skrevet

Fleshlight er drit bra !

Gjest gutt22
Skrevet

Ja, jeg glemte å si fleshlight i det forrige innlegget mitt!

Har den med STU innlegget og den er rett og slett for mye noen ganger, blir så intenst at man må trekke seg ut når man begynner å komme :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...