Gå til innhold

Gratis MMORGPer ??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kunne jo betateste et nytt MMORPG, det er gratis (bare husk å betatest også)  8)

Hvor melder jeg meg på en slik eventuel BETA testing?? :)

Du kan melde deg på som betatester på spillets hjemmeside.

 

Det finnes også en del andre tråder i forumet om akkurat samme emne. Ta en titt på dem (ja, det er smart å søke før du oppretter en ny tråd). Her er noen av dem:

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=26475

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=109291

 

Som gjort klart i en av trådene, så er

MPOGD en flott side for å finne det spillet du liker. Ta også en titt på denne siden.

Lenke til kommentar

Tja, ingenting er gratis! (vertfall ikke som er litt bra.)

Jeg har ikke betalt noe for det strategi spillet, men om man skal spille mye så koster det litt...

 

Jeavli mye drit blant de gratis-mmporg spillene da.. Har prøvd dem men ikke orka å sette meg inn i det. Mange er så rotete og vanskelig å forstå.

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Tja, ingenting er gratis! (vertfall ikke som er litt bra.)

Jeg har ikke betalt noe for det strategi spillet, men om man skal spille mye så koster det litt...

 

Jeavli mye drit blant de gratis-mmporg spillene da.. Har prøvd dem men ikke orka å sette meg inn i det. Mange er så rotete og vanskelig å forstå.

 

:shrug:

Tull og tøys. Jeg har funnet flere små gratis MMORPG-er mer underholdene enn de man må betale for. Mange av dem er veldig sjarmerende, eller flinke til å holde et flott miljø på serverne. Du får garantert flere funksjoner, bedre grafikk og lyd i spillene du kjøper i butikken, samt betaler en hundrelapp i måneden for, men det finnes allikevel mange andre gratis-spill som underfolder hundrevis av spillere hver dag (for ikke å snakke om tusenvis; se Tibia). Det er så mye annet jeg skulle lagt til i sjangeren, at jeg får håpe jeg noen gang fullfører ett slikt spill med hjelp av en del andre spillutviklere en gang, så kanskje folk som mener slike bare er dritt - fordi det er gratis - kanskje kan skifte mening. ;)

 

Alt er smak og behag, tydeligvis, men titt på de beste, så er jeg sikker på at mange av dem kan underholde deg, om du liker MMORPG-er generelt, da.

Lenke til kommentar
Last ned EverQuest, du får en gratis måned dog du må skrive inn Visa/Mastercard nummeret ditt. Men de trekkes ikke ifra noe som helst.

Gratis! Så kan du fortsette å spille hvis du betaler 99 kr i måneden som egentlig er en slikk og ingenting.

Uheldigvis er ikke slikt alltid like lett. Det er fem EverQuest-ekspansjoner ute, og uten en av dem, så er man ganske hjelpesløs, og det er mange, mange, mange steder du ikke kan gå, mange funksjoner du ikke har tilgang til, raser/klasser du ikke kan spille, osv. Samtidig som at grafikken er en hel del verre. Jeg tror ikke du vil like EverQuest hvis du gjør det på den måten.

 

Bli gjerne med meg på EverQuest, men tror ikke det er smart å prøve den nedlasterbare versjonen (originale EverQuest), ettersom at den vil skremme folk flest vekk. ;) EverQuest + The Ruins of Kunark + The Scars of Velious + The Shadows of Luclin i en pakke koster 400 kroner, pluss 99 kroner i måneden. Det er verdt det!

 

Sa bare at det var MYE drit, ikke at ALT var drit

Naturligvis. Min feil, sikkert, men det virket som om du "oppfordret" han til å bare glemme gratis MMORPG-er. Har hørt folk gjøre det, noe jeg ikke liker. Det finnes garantert artige MMORPG-er som er gratis, og når man har lite penger, så kan slike være greie. Finn dem som har fått best kritikk, du, og prøv dem, så finner du sikkert et du liker. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...