Gå til innhold

Gratis MMORGPer ??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tro meg, hvis du har nok med å gjøre på vanlige EverQuest hvis du har en måned på deg! det tar sin tid, og ja kanskje grafikken er litt skremmende men man venner det til seg, og det er fortsatt et flott spill.... Til å være gratis i en måned!

Sikkert. Jeg kan da ikke si jeg har spilt EQ mye, men det hjelper, men selveste Erling har vel spilt det litt mer, og han frarådet meg til å laste ned den versjonen, og det ble istedet til at jeg kjøpte EverQuest: New Dawn.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at noen av dem som spør vil like det, egentlig, men tiden vil vise, så dere som prøver det: post deres meninger her. :-? Hvis det er noen som har penger, og vil prøve noe nytt, så vil jeg uansett anbefale en av pakkene som hiver med en del av ekspansjonene, EverQuest: New Dawn, for eksempel. Hvis dere gir det litt, så tviler jeg på dere vil bli skuffet. Åh, jeg elsker soundtracken. :p

Lenke til kommentar
Hmmm, det er over 400.000 aktive spillere, tor du de alle har de nyeste expansjonenen? neppe, da er det et godt nok bevis :p
Jeg tipper de fleste har noen. Jeg mente bare at jeg har hørt så mange, så mange som bare har sluttet. Tydeligvis veldig mange her omkring som bare kaster EQ vekk, selv om det er et av de største MMORPG-ene. Glem det, men tipper at de fleste av dem som prøver bare EverQuest vil droppe det. Ikke la meg begrunne det, jeg bare gjetter. ;)
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å "spille gratis i 1 måned" ? MMORPG's er SVÆRT omfattende og TIDKREVENDE spill, 1 måned er bare som "startfasen for n00ben" før man begynner å forstå hvordan systemet fungerer og tilegne seg skills og slikt.

 

1 måned - so what? Da har du kommet i gang og vil SPILLE MER.. da er det for sent å kansellere, for da kaster du bort 1 måned's spilleglede. Du har funnet venner i spillet, begynt å explore o.s.v. og fått noen levels... da er det alt for sent å snu, i motsetning til hva fjellvett reglene sier.

 

Når det gjelder MMO's - må du snu i døra. Enten der eller etter mange mil. Det er nesten bare enten eller.

 

Om du bare vil deg selv vondt, be my guest. Om du hører på folk som kommer med slike "råd" vil resultatet bli at du finner et MMO du liker, men kanskje ikke har råd til å spille, og det vil plage deg lenge fordi du var dum nok til å prøve gratisperioden.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å "spille gratis i 1 måned" ? MMORPG's er SVÆRT omfattende og TIDKREVENDE spill, 1 måned er bare som "startfasen for n00ben" før man begynner å forstå hvordan systemet fungerer og tilegne seg skills og slikt.

 

1 måned - so what? Da har du kommet i gang og vil SPILLE MER.. da er det for sent å kansellere, for da kaster du bort 1 måned's spilleglede. Du har funnet venner i spillet, begynt å explore o.s.v. og fått noen levels... da er det alt for sent å snu, i motsetning til hva fjellvett reglene sier.

 

Når det gjelder MMO's - må du snu i døra. Enten der eller etter mange mil. Det er nesten bare enten eller.

 

Om du bare vil deg selv vondt, be my guest. Om du hører på folk som kommer med slike "råd" vil resultatet bli at du finner et MMO du liker, men kanskje ikke har råd til å spille, og det vil plage deg lenge fordi du var dum nok til å prøve gratisperioden.

Det er noe i det. Ettersom at fyren spurte etter et gratis MMORPG, så har vel EQ lite med saken å gjøre, for du får gjort så alt for lite på en måned. Jeg er noe enig i at du enten må snu i døra, eller spille spillet lenge, lenge. Jeg har vel spilt EQ i en og en halv måned nå, og kan trygt si at det er null problem å legge det vekk, selv om det er uhyre gøy til tider. Etter hva jeg har fått beskjed av Erling om, så vil spillet bli mye, mye gøyere, eller verre når jeg når level 20-30. Men det tar tid, som alt annet, og mange legger spillet vekk før det. Føler du at du kan kontrollere deg selv, og hvor mye du spiller, så må du ikke nødvendigvis spille spillet i tre år, 30 timer i uka, som noen gjør - og ha nådd level 65 mange ganger. Du klarer nok å stoppe. tror nå jeg, selv om mange antagelig vil ta seg råd til de påfølgende månedene, men de kan bli mange!

 

Frykt ikke, jeg kommer hjem og knabber PC-en hvis det går galt; at man dropper lørdagsgodteriet, og spiller EQ istedet - det er nemlig ikke så dyrt. :)

Lenke til kommentar

Hidden, ikke oppfør deg som en bortsjemt drittunge, for mange (veldig mange!) er den måneden veldig bra å ha, da det ikke ER alle som har like mye penger som andre til å bruke på dette. Han spurte om gratisk og jeg svarte han om en gratis måned, og en måned er en måned, 31 dager, 744 t eller 44640 min. Det har noe å si, ja man blir ikke l33t, men det er ikke alle som ønsker å blir det. Men å spørre etter et bra, gratis mmorpg er et idiotisk spørsmål, da dette ikke ville vært en god investering med omtrent null inntekter.

 

Kaste vekk EverQuest? Det er og blir et bra spill, prøv det selv før du begynner å snakke om det,dog grafikken er dårlig så går det ann, fordi det er gratis den måneden gjør det hele mye bedre. Gratis! Måned! Tenk, det er faktisk en del spilletimer hvis man spiller hver dag blir det fort 300 timer, og det er endel spilletid til å komme seg et godt stykke, og å ha fått utforsket en god del.

 

Det er gratis, du trenger ikke å betale, if you wont have it dont take it. :x

Lenke til kommentar
... og ha nådd level 65 mange ganger.

 

Max level er 60... :lol:

 

Du klarer nok å stoppe. tror nå jeg, selv om mange antagelig vil ta seg råd til de påfølgende månedene, men de kan bli mange!

Emmmh, det er ikke så vanskelig å slutte, har gjort det jeg, går helt fint å slutte, det meste av avhengighets ryktene kommer fra drastiske enkelt saker osv. og av folk som ikke har så mye å gjøre på fritiden, har du venner, skole, kjæreste o.l. så går det helt fint foruten.

Lenke til kommentar
... og ha nådd level 65 mange ganger.

 

Max level er 60... :lol:

Ler du? Det er tydelig at du har spilt EverQuest, men sluttet, og etter at du sluttet, har det tydeligvis kommet nye ekspansjoner. Ekspansjoner tilfører masse nytt til spillet. Jeg foretrekker at du heller stiller spørsmål istedet for å le av meg når jeg faktisk sier noe som er rett. Maks level er 65, for jeg spiller det daglig, og jeg vet det. ;)

 

Du klarer nok å stoppe, tror nå jeg, selv om mange antagelig vil ta seg råd til de påfølgende månedene, men de kan bli mange!

Emmmh, det er ikke så vanskelig å slutte, har gjort det jeg, går helt fint å slutte, det meste av avhengighets ryktene kommer fra drastiske enkelt saker osv. og av folk som ikke har så mye å gjøre på fritiden, har du venner, skole, kjæreste o.l. så går det helt fint foruten.

Vel, det var noe av det siste jeg skrev, som en advarsel til dem som har problemer med å kontrollere hvor mye eller når de spiller. Vanlige folk har ikke det. Grunnen til at jeg skrev det, var at Hiddens post for meg hørtes veldig mye ut som om den måneden bare var tull, for da ville du bli avhengig og tvunget til å spille enda noen måneder - som da koster penger.

 

Prøv EQ, dere. Selv om jeg kanskje er noe uenig med deg, .skaarj, så mener jeg fortsatt at det er verdt et forsøk. Men det skader absolutt ikke å spytte inn 400 kroner, og få EverQuest + de tre første ekspansjonene med på kjøpet, samt 30 dagers gratis spilletid. ;)

Lenke til kommentar

Må nesten sjekke hva tråd starteren ønsket igjen. Åh ja..

 

Et Gratis MMORPG

 

Jeg gjorde et kjapt søk i Google og fant denne siden:

 

http://www.gamesites200.com/mpog/index.shtml

 

Det er en MMORPG topp liste - og se det som er ranket - 1 - et gratis MMORPG. Jeg så opptil fler gratis nedover listen også.

 

Lykke til hr. trådstarter, håper du finner hva du leter etter her! :wink:

 

Uansett fall - MMORPG's er jo spill som strekker seg over tid, det er jo hele greia med slike spill.. de har en storyline de følger, ting utvikler seg etterhvert (vel, egentlig forandrer ingenting seg, men nå begynner det å komme mer avanserte MMO's som faktisk forandrer seg dynamisk over tid).

Lenke til kommentar

Grunnen til at .skaarj (og kanskje meg) har foreslått EQ er at man slipper å betale for spillet, samtidig som at man slipper å betale i en måned. Det er det jeg kaller gratis, og tror neppe trådstarteren vil kverke en av oss på grunn av det. Selv om det bare er originale EverQuest, så er det et godt tilbud. Jeg tror også at trådstarteren har fått med seg den siden du linket til, ettersom at jeg allerede hadde linket til den i min første post? :)

 

Smart å lese posten først, pluss å prøve å forstå at den måneden er gratis, og mange vil kanskje finne den måneden underholdene. Jeg ser forresten ting like godt uansett hvor stor skriften er. ;)

 

Edit: Han fiksa den store skriften. :p

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å diskutere saken litt videre, men bgynner å bli dritings, så..

 

 

*KJEMPEKLEM TIL ALLE PÅ HARDWARE.NO*

 

Peace & love & whatnot :D:woot:

 

Har aldri spilt EQ så jeg kan ikke uttale meg på det området, håper bare trådstarter finner sitt drømme MMO et eller annet sted. Desverrre blir det neppe gratis uansett fall, det er umulig å lage et avansert MMORPG med høy kvalitet gratis :cry:

Lenke til kommentar
Har aldri spilt EQ så jeg kan ikke uttale meg på det området, håper bare trådstarter finner sitt drømme MMO et eller annet sted. Desverrre blir det neppe gratis uansett fall, det er umulig å lage et avansert MMORPG med høy kvalitet gratis  :cry:

En dag skal jeg motbevise det. Bare vent! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...