Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte av front lykter..


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en passat 1,8 T 2000 Mod , som jeg gjerne vil skifte lykter på (Angeleyes)

Noen som har erfaring ang det...

Kanskje en PDF fil Bruksanvisning.

 

 

Har hørt rykter om at en må fjørne frontfangeren.. For meg virker det som en hel del jobb..

 

Noen som har erfaring og gode triks til meg.

Setter stor pris på gode tips & triks

Endret av TheWondereR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

regner med at det er 3b modellen du har, så du slipper og fjerne forntfangeren. Jeg slapp hvertfall det. Trenger neppe bruksanvisning, da det som regel bare er og fjerne de gamle og putte inn de nye. Du må sikkert tilpasse de litt, men det skal ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Hei.

 

regner med at det er 3b modellen du har, så du slipper og fjerne forntfangeren. Jeg slapp hvertfall det. Trenger neppe bruksanvisning, da det som regel bare er og fjerne de gamle og putte inn de nye. Du må sikkert tilpasse de litt, men det skal ikke være noe problem.

Tusen takk for info. er ikke helt trefingret så skal nokk få det til. :)

Hyggelig a deg å videreføre egen erfaring.

Ha en fin dag og god påske.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Finnes det to forskjellige utganer på hyrtigkoplingenmmellomm originale Passat lykter og Angel Eyes--Dem så helt like ut i endene begge to--

 

Måtte til med kraft og bare presse koplinge på plass... har ikke testet med strømm på batteriet da...

 

Men hadde vert kult vist noen der ute har noen gode ideer og e,v en fin løsning-

 

Mvh Asurdal

Endret av TheWondereR
Lenke til kommentar

Hurtigkoblingene skal være tilpasset så de passer. Og så lenge minus er minus og pluss er pluss så skal det ikke være noe problem :)

 

FOrøvrig så er det noen lykter du må av med frontfanger på, da de skal festes under og over. Hvis ikke kan de være litt løs nede, men det er ikke noe problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...