Pantertante Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Sååå ja,jeg har nå hatt en laptop i 6 år, plutselig i dag slo jeg på maskinen og alt bilde bare var helt skurrete, sånn at den er prikkete på skjermen med svarte linjer og alt, skal leggetil bilde etterpå ;D Uten navn.bmp Endret 25. mars 2010 av Pantertante
Pantertante Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Skrevet 25. mars 2010 Du kan jo prøve og reformatere dataen? Se på bilde wtf?
Flux1 Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Er noe med Grafikkortet ditt eller tilkoblingen fra grafikkort til skjerm, mer enn det vet jeg ikke. Siden du har hatt laptopen i 6 år så er det ikke usansynlig at koblingen mellom skjerm og pc (hvis jeg kan si det sånn) er blitt ødelagt, eller er "sliten"
Pantertante Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Skrevet 25. mars 2010 Men p denne laptopen har jeg slitt ut alle USB'ene fordi alle USB'ene på denne pcen er i de eldeste laget, det er sånn usb med 4 fiberlangestenger, vet ikke helt åssen jeg skal forklare fordi jeg har vært så mye på lan og da dratt inn og ut hele tiden gjør så alle har blitt slitt ut, men det skjedde liksom for 4 måneder siden så?, det har vel ikke noe å si?
Pantertante Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Skrevet 28. mars 2010 Hva med støv? Det kan bli mye etter 6 år. Mener du at jeg skal begynne og meke i fra laptopen xD?
EivindS_ Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Hva med støv? Det kan bli mye etter 6 år. Mener du at jeg skal begynne og meke i fra laptopen xD? Masse støv pga for dårlig vedlikehold fra din side har muligens gjort at temperaturene har blitt for høye og at skjermkortet har tatt kvelden pga det. Kan også tenkes at skjermkortet er "utslitt" etter 6 års bruk. Kjør i sikkerhetsmodus å sjekk om det samme skjer da. Hvis ikke, er det høyst trolig at skjermkortet har tatt kvelden. Du kan jo prøve, om skjermkortet ikke er loddet fast, ta det ut og stappe det inn igjen.
Pantertante Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Skrevet 29. mars 2010 men hvordan går jeg i sikkermodus.. på xp?
Glutar Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 (endret) Det pleier å være ganske enkelt å se om skjermkabelen har løsnet. På de bærbare PCene jeg har hatt har det bare vært å sprette opp det lange flate dekselet over tastaturet for å komme til. Endret 29. mars 2010 av Glutar
Pantertante Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Skrevet 29. mars 2010 Det pleier å være ganske enkelt å se om skjermkabelen har løsnet. På de bærbare PCene jeg har hatt har det bare vært å sprette opp det lange flate dekselet over tastaturet for å komme til. Problemet er at jeg en stor kløne såå jeg vet ikke om jeg tør og ta sjansen... xD
Schneiderlin Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Mener og huske jeg også hadde slike striper i min skjerm, både lilla og grønne. Tror faktisk det var pcen som var gal da. Virket kansje i 1 uke så klikket den helt, så skrudde jeg av i 2 dager så virket den igjen.
Pantertante Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Skrevet 29. mars 2010 Det er grafikkortet som folk sier fordi jeg ser det når jeg ser på biildene, alle pixlene bare fucker og nei.. alt er bar e uklart
^fmj Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Start - kjør - msconfig - boot.ini - huker du av for safeboot og minimalt - bruk - reboot. Da booter den til safemode. Eventuelt så er det en eller annen F-tast under oppstart som gir deg muligheten til å starte i sikkerhetsmodus.
Pantertante Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Skrevet 29. mars 2010 Det er grafikkortet som folk sier fordi jeg ser det når jeg ser på biildene, alle pixlene bare fucker og nei.. alt er bar e uklart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå