Gå til innhold

Lav 5 volt fra Enermax


Anbefalte innlegg

Under oppstarten får jeg melding om hardwarefeil. Når jeg går inn i bios står 5 volten med rød farge og den er oppgitt til 4,48. Kan dette gjøre maskina ustabil? Sliter veldig enkelte ganger med å komme inn i windows. Kommer såvidt inn på skrivebordet føre en kan høre at harddisken kutter og alt henger. Strømforsyninga er en Enermax 350watt kjøpt hos Microplex for litt over 2 år siden. Jeg har AMD athlon med 4 hd 2 cd og 2 vifter. Kan strømforsyninga være for liten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Under oppstarten får jeg melding om hardwarefeil. Når jeg går inn i bios står 5 volten med rød farge og den er oppgitt til 4,48. Kan dette gjøre maskina ustabil? Sliter veldig enkelte ganger med å komme inn i windows. Kommer såvidt inn på skrivebordet føre en kan høre at harddisken kutter og alt henger. Strømforsyninga er en Enermax 350watt kjøpt hos Microplex for litt over 2 år siden. Jeg har AMD athlon med 4 hd 2 cd og 2 vifter. Kan strømforsyninga være for liten?

 

Du har vel ikke Enermax'en på hovedkortet? Den vil helst være rett på PSU. Stortest av PSU'er finner du her.

Lenke til kommentar
Du har vel ikke Enermax'en på hovedkortet? Den vil helst være rett på PSU

 

Ehh... skjønner ikke helt hva du mener nå. Enermax strømforsyninga er koblet rett inn på HK. Kan det kobles på flere måter?

 

Det han mener er om du har noen enermaxvifter som er direkte koblet til hovedkortet. Hørt om par stykker om har hatt problemer med å starte PC-en når enermaxviftene er direkte koblet til hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...