Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Takla ikke swype for fem flate øre, selvom jeg i utg. pkt gledet meg stort til å prøve denne funksjonen.

 

Hvor lenge testet du swype?

Jeg ergret meg over swype i ca. 2 uker, men nå klarer jeg meg nesten ikke uten.

 

Må inrømme jeg testet det i kun 2 dager , men det virka helt umulig. Jeg tror jeg har for store fingre , bommet på qerty ( med eller uten swype ) tastene konstant , og det er slitsomt å holde telefonen sidelengs når man skriver. Går bedre nå med T9 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som holder på å gi opp Froyo?

Etter at jeg oppdaterte så har telefonen blitt MYE tregere enn med JM2. Har prøvd både OCLF og Voodoo, uten gode resultater.

 

Nettleseren er umulig å bruke på sider som ikke har mobilversjon. Sidene lagger, og det er så og si ikke mulig å scrolle eller zoome.

 

Noen som har samme problemet eller vet om en løsning? Som sagt så er lagfix testet uten særlig forbedring, i allefall ikke i nettleseren.

Lenke til kommentar

Noen andre som holder på å gi opp Froyo?

Etter at jeg oppdaterte så har telefonen blitt MYE tregere enn med JM2. Har prøvd både OCLF og Voodoo, uten gode resultater.

 

Nettleseren er umulig å bruke på sider som ikke har mobilversjon. Sidene lagger, og det er så og si ikke mulig å scrolle eller zoome.

 

Noen som har samme problemet eller vet om en løsning? Som sagt så er lagfix testet uten særlig forbedring, i allefall ikke i nettleseren.

 

Høres ut som hos meg, har voodoo , og tlf fungerer helt ok egentligt bortsett fra nettleseren å noen andre små bugs. Har ikke orket å flashe til noen ny versjon da jeg håper 2.2 kommer snart. Japan har jo fått en variant av galaxy s telefonen nå med 2.2, så kan ikke være langt unna. alt fra 1-4 uker vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Noen andre som holder på å gi opp Froyo?

Etter at jeg oppdaterte så har telefonen blitt MYE tregere enn med JM2. Har prøvd både OCLF og Voodoo, uten gode resultater.

 

Nettleseren er umulig å bruke på sider som ikke har mobilversjon. Sidene lagger, og det er så og si ikke mulig å scrolle eller zoome.

 

Noen som har samme problemet eller vet om en løsning? Som sagt så er lagfix testet uten særlig forbedring, i allefall ikke i nettleseren.

Jeg har ikke noe problem med telefonen i sin helhet på Froyo, men nettleseren har blitt utrolig mye tregere ja!

Men til vanlig bruk fungerer telefonen såpass greit for meg at jeg orker ikke en runde til med flashing før det kommer ny firmware som kan testes ut ;) For den lille bruken av nettleseren jeg har, fungerer det OK.

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg tidlig til å fortsette med 2.1 og OCLF. Da jeg ikke har noe spesielt å klage på etter dette ble satt opp. Og som alltid, det er innkjøringsproblemer med ny firmware.

 

Har også nå vært i oslo en uke på jobb oppdrag, med 13-14 timers arbeidsdager, og er veldig happy med telefonen.

Flere timer (2-3) med ringing hver dag, mye bilder, mail og dokumenthåndtering.

 

Selv om batteriet har vært lavt på slutten av dagen, og jeg måtte lade hver natt, så har telefonen i mine øyne gjort en veldig veldig god jobb, og vært til stor nytte for meg som verktøy.

Lenke til kommentar

Til alle "flashere"

 

 

 

Jeg har begynt å flashe telefonen nå (flashe til jm8 med 512 pit først med re-partition og skal snart flashe til jpa.

 

Jeg kommer til å gi et kjapt review når jeg er ferdig i forhold til nettleser og oversettelser blant annet. Så tips til de som vil, jeg flasher først og så kan dere få høre om det er verdt det!

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat flashet til JPA. Har ikke lagt inn noen ting enda, men førsteintrykket er så langt: Raskere enn Jp6, virker minder buggy. Norsk språk og swype er på plass. Mediascanning går raskere.

 

 

Skal legge inn alt jeg bruker å ha på telefonen og gi en tilbakemelding litt senere i kveld.

Lenke til kommentar

Jepp, samt at du får option screen med valg til å resette telefonen, installere update zip, rense cache etc med volup+home+power on.

 

Jeg har prøvd mye og så lenge du har de to mulighetene så er du ganske safe. Jeg har bricka telefonen to ganger pga flashing, men fordi telefonen min går i begge disse modusene hvis jeg vil, så har jeg kunnet flashe på nytt etc.

Lenke til kommentar

BTw, jeg så du hadde installert froyo? Tror ikke OCLF støtter root for froyo. Det finner du jo ut. I såfall må du roote via et annet pga og så bruke resterende funksjoner i OCLF... Root skal jo egentlig bryte garantien, men root via OCLF kan jeg ikke se kan gjøre det pga at det er en market app.

 

Sånn jeg ser det burde heller ikke andre måter å roote på være noe problem heller.

 

Når jeg brukte OCLF med FROYO så rootet jeg med One click Root som jeg lastet ned på pc for for så å kjøre lagfixen i OCLF...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...