Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo altså, skulle fjerne lag fix, og jeg tror ikke jeg hadde nok ledig plass eller noe sånt, så fjern lagfix prosessen hang seg. Og da begynte alt å kræsje, så jeg rebootet telefonen.. Da ville den ikke starte igjen pga voldtatt filsystem : 3.

Netonnet sa telefonen ble sendt tilbake ferdig og fikset den 25. oktober.. Ringte Deltaservice igår og de hadde ikke sendt den engang sa de, og han som skulle gjøre det fikk de ikke tak i.. Arrrrrrrrr (håper han ikke fant update.zip filen på interne minnekortet som fikk han til å ikke sende den.. var update.zip for lagfix xb)

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Kjapp oppdatering ang JPA:

 

Norsk språk, Norsk swype, Norsk i kalenderen. Virker litt raskere og bedre enn JP6. Mer fornøyd med denne fw-versjonen med froyo.

 

Ser ut som samsung er i ferd med å sette kursen i riktig retning mot en telefon som kan fungere bra uten lagfix... Et stykke igjen å gå, men til tross for RFS så er ikke denne versjonen alt for ille.

Lenke til kommentar

Funnet ut i etterkant at det står "CAPATIVE ONLY". Altså, ikke min versjon av telefonen. Uansett hvilke knapper jeg trykker går den bare fra "AT%T"-skjerm til svart og tilbake.

 

Jeg har søkt litt rundt etter mulige løsninger, og noen sier at ved å holde ned begge volumknappene og putte USB-kabelen inn, og holde i 10 sekunder til, skal en komme i recovery mode. Og, dette sier noen at de har brukt opp til en time å få til. Jeg har ikke klart å få det til!

 

Andre mulige løsninger? Og hva er dette, "JTAG"?

Evt. Noen som har erfaringer om å sende tilbake en bricked telefon til telenor? Hva kan en si?

Lenke til kommentar

3Button greia funket FØR jeg fiklet med framework-filene. Det var da telefonen klikka.

Så jeg måtte finne en måte å få flashet tilbake til stock. Og, jeg var så å si litt hastig og tok den jeg fikk først ved å søke på samsung galaxy S.

 

EDIT: Noen som har prøvd DETTE?

Endret av Bartin
Lenke til kommentar

@Kverna: Hei, det hadde vært ålreit om du holdt jeg borte fra denne tråden hvis det eneste du har å komme med er spydigheter.

 

Derimot ønsker i hvert fall jeg deg hjertelig velkommen hvis du har noe å bidra med. Det er det nok flere her som hadde satt pris på også!

Endret av Hårek
PS: Et tøyseinnlegg (som det refereres til) er fjernet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...