Gå til innhold

How To Make It In America(USA) - Ny serie fra HBO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig start.

 

Lett min "ersatter" for Entourage. Selv om den ikke nødvendigvis er like sterk enda. Så har serien et hjerte og karisma i kjernen av serien (noe som jeg ikke synes var tilstede veldig ofte i de siste sesongene av Entourage). Mer karakterutvikling i sesong 2 håper jeg, samtidig som serien burde forbli like lett og forsette med humoren den gjør.

 

Litt gøy å se HBO-"veteranen" James Ransone fra Treme og Generation Kill igjen på serien. Lite huskbart, men fyren dukket opp i første episode av serien i bare noen få sekunder.

 

Liker godt også hvordan Michael Zegen fra Adventureland og Rescue Me kommer godt tilbake på skjermen bare en måned etter Rescue Me hadde sin seriefinale. Fyren har virkelig fått mye gode gjesteroller. Han skal i tillegg til How To Make It In America dukke opp i episoder av Boardwalk Empire som en ung utgave av den legendariske gangsteren Bugsy Siegel. For å ikke nevne at han også dukker opp i The Walking Dead denne sesongen.

 

Soundtracket forsetter fremdeles å være banger. I tillegg til Avicii sin låt Levels avslutta episoden (som vi fra før viste ville bli brukt), så var det mye snadder. Mente jeg hørte Jai Paul i ei scene. Fremdeles en god miks av kjente og "ukjente" låter. Kanskje ikke så veldig kjente låter i sesongstarten. Takk og lov ikke bare mainstream musikk eller The Black Keys sin låter fra 2010(som er all over i alle serier nesten i år).

 

Andre låter jeg plukka opp:

Cut Copy - Take Me Out

Breakbot - Baby I'm Yours

(Ikke offisiell liste på HBO.com enda)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...